اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قیمت گوشت قرمز منجمد در خوزستان اعلام شد

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: قیمت گوشت قرمز منجمد در بازار استان بسته به قطعه گوشت از ۱۳۰ تا ۱۶۰ هزار تومان است.

قیمت گوشت قرمز منجمد در خوزستان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالهادی فرخ تبار معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای کنترل قیمت گوشت، از صادرات و قاچاق آن از استان جلوگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه قیمت اقلامی از جمله مرغ و گوشت قرمز از سوی سازمان صمت خوزستان مشخص می‌شود، گفت: براساس قیمتی که این سازمان اعلام می‌کند، سازمان جهاد کشاورزی به صورت روزانه بازار را رصد می‌کند. 

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: گوشت قرمز منجمد به اندازه نیاز مردم در بازار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع گوشت در بازار تا زمان تنظیم قیمت گوشت قرمز ادامه دارد، ادامه داد: هیچ مشکلی در توزیع گوشت قرمز منجمد در بازار خوزستان وجود ندارد و به زودی نیز یک محموله دیگر وارد استان خواهد شد.

فرخ تبار قیمت گوشت قرمز منجمد توزیع شده در بازار استان بسته به قطعه گوشت را از کیلویی ۱۳۰ تا ۱۶۰ هزار تومان اعلام و تصریح کرد: این محصول پرمصرف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان درحال توزیع است.

به گفته معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان؛ نظارت بر بازار در خصوص افزایش قیمت گوشت قرمز از سوی بازرسان سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی در حال انجام است.

فرخ تبار دلیل افزایش قیمت نهاده‌های دامی با توجه به اینکه به دلار و وارداتی هستند را از عوامل موثر در افزایش نرخ گوشت قرمز در بازار دانست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول