اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ورزشکار خراسان‌جنوبی پاراآسیایی شد

ورزشکار ملی‌پوش شایسته خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی‌ جهانی ۲۰۲۳ با کسب مدال برنز ماده پرش طول به جمع پاراآسیایی‌های چین پیوست.

ورزشکار خراسان‌جنوبی پاراآسیایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات بین‌المللی پارا دوومیدانی ۲۰۲۳ ورزشکار خراسان‌جنوبی برای جمهوری اسلامی ایران مدال‌آوری کرد.

 علی اشتری دوومیدانی‌کار بیرجندی در این رویداد جهانی با کسب مدال برنز ماده پرش طول بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد و به جمع پاراآسیایی‌ چین پیوست.

اشتری سال ۱۴۰۰ برای عضویت در تیم ملی تمرینات سخت و نفس گیر خود را آغاز کرد و در پی‌ تلاش مضاعف و مستمر در کسب مدال های رنگی مسابقات قهرمانی کشور، از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان به اردوی آمادگی‌ و انتخابی تیم ملی دعوت شد.

او پس از درخشش‌ رضایت بخش مربیان از بین ۴۵۰ ورزشکار برتر ایران به در فهرست ۸۹ نفره قرار گرفت و در ادامه برگزاری اردوها، به مصاف ۲۵ ورزشکار به نام‌ و صاحب‌بهترین رکوردهای اول تا سوم مسابقات آسیا از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ بودند، رفت و با درخشش و ارائه توانمندی های خود عضویت در تیم ملی را به دست آورد. 

 مسابقات قهرمانى پارا دوومیدانى جهانی ۲۰۲۳ امارات با دو بخش معلولان و نابینایان با حضور ٧٠٠ ورزشکار از ٤٩ کشور جهان و ۱۷ دو ومیدانی‌کار جمهوری اسلامی ایران در شهر دبی برگزار شد.

مسابقات پارادوومیدانی امارات با هدف انجام کلاس بندی بین المللی برای حضور نخبگان ورزشی دربازی‌های پاراآسیایی هانگژوه چین و مسابقات جهانی پاریس برگزار می‌شود.

چهارمین دوره مسابقات پاراآسیایی چین از سی ام مهرماه تا ششم آبان ماه سال آینده در شهر هانگژوه برگزار می‌شود و تیرماه سال آینده نیز پاریس فرانسه میزبان مسابقات پارادوومیدانی خواهد بود.

پایان‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول