اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سردار دامغانی: تجهیزات نظامی ایران چالش جدی دشمنان امروز کشورمان است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز قدرت انقلاب اسلامی به جایی رسیده که چالش جدی دشمنان امروز کشورمان، تجهیزات نظامی ایران است.

سردار دامغانی: تجهیزات نظامی ایران چالش جدی دشمنان امروز کشورمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیین تجلیل از جانبازان رشید و سرافراز شاغل در استانداری سمنان با حضور استاندار سمنان اظهار کرد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته است در طول عمر بابرکت خود، از گردنه‌های مختلف به‌سلامت عبور کند.

وی تصریح کرد: قدرت احیاکنندگی نظام جمهوری اسلامی، از دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی بوده و انقلاب اسلامی به عبارت دیگر، بعثت مجدد اسلام است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: امروز قدرت زنده کردن دین اسلام و انقلاب اسلامی به جایی رسیده که چالش جدی دشمنان امروز کشورمان، تجهیزات نظامی ایران است.

دامغانی بیان کرد: انقلاب اسلامی هدیه خداوند متعال به ملت ایران بود و نعمت ولایت‌فقیه و مصداق امروز آن، مقام معظم رهبری، برای ما بسیار مغتنم است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: مردم ما که با وجود مشکلات پای نظام ایستاده‌اند، لیاقت خدمت حداکثری را دارند و باید به این امر توجه بیشتری شود.

سپاه باتدبیرترین مدیران کشور را تقدیم نظام کرده است

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این مراسم گفت: از تمام تلاش‌ها و کوشش‌هایی که در راستای خدمت به مردم صورت گرفته، تقدیر می‌کنیم؛ با وفاق، صمیمت و همدلی موجود در ارکان استان سمنان شاهد بالندگی و پیشرفت در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی بیان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند کارنامه سپاه درخشان است؛ ایمان، عقیده و مجاهدت از ویژگی‌های پاسداران عزیز بوده و باهوش‌ترین فرمانده‌ها و باتدبیرترین مدیران کشور را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم نظام کرده است.

استاندار سمنان اضافه کرد: همراهی اقشار بسیج و حمایت‌های فکری و معنوی عزیزان ما در سپاه پاسداران در بحث اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها بسیار تأثیرگذار بود.

در این جلسه که معاونان استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری نیز حضور داشتند، از هشت نفر از جانبازان شاغل در استانداری سمنان تجلیل شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول