اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

قیمت گوشت در چهارمحال و بختیاری باید کمتر از سایر استان‌ها باشد

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان قطب دامپروری کشور است و به همین علت کمبودی در تامین گوشت نداریم و قیمت‌ این کالا در استان باید کمتر از سایر استان‌ها باشد.

قیمت گوشت در چهارمحال و بختیاری باید  کمتر از سایر استان‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، حسین برزگر در نشست تنظیم بازار گوشت قرمز، بر ساماندهی فرایند تامین،کشتار، عرضه و فروش گوشت قرمز تاکید کرد و گفت: میزان گوشت مورد نیاز در ایام عید در استان، یک‌هزار تن است که کل مقدار مورد نیاز تامین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: این استان قطب دامپروری کشور است و به همین علت کمبودی در تامین گوشت نداریم و قیمت‌ این کالا در استان باید کمتر از سایر استان‌ها باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ مجتمع دامداری در حال طراحی و احداث است، بیان داشت: سازمان جهاد کشاورزی در طول سال با درک شرایط حساس بازار که ممکن است تولیدکننده ضرر ببیند با ارائه تسهیلات و تامین خوراک دام، او را یاری می‌کند.

اصناف انصاف داشته باشند

 برزگر بیان داشت: اکنون اوضاع دامداران و اصناف خوب است و بازار خوبی دارند پس باید از لحاظ قیمت‌گذاری منصفانه برخورد کنند و نسبت به مردم رحم و مروت داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه دستور ویژه جهت راه‌اندازی سامانه متمرکز جهت ثبت اطلاعات و ساماندهی صادر شد، توضیح داد: ساماندهی در جهت کنترل بازار و برنامه‌ریزی در خصوص حمایت از تولیدکنندگان و اصناف باید صورت گیرد. 

وی اظهار کرد: با تشکیل شرکت فراگیر و یا حمایت و معرفی تشکل‌ها و اتحادیه‌ها به صندوق توسعه بخش کشاورزی، سرمایه اصناف و اتحادیه‌ها جهت موفقیت در کنترل قیمت‌ها در بازار و تاب‌آوری در نوسانات بازار افزایش می‌یابد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول