اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مدیران برای رصد بازار حضور میدانی داشته باشند

استاندار اصفهان با تأکید بر حضور میدانی مدیران و مسؤولان مرتبط در بازار گفت: رصد و پیش‌بینی قیمت‌ها در بازه‌های زمانی مشخص باید در اولویت فعالیت‌های اداره کل صمت استان قرار بگیرد.

مدیران برای رصد بازار حضور میدانی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان،‌ سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در هفتاد و هفتمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تأکید بر ورود جدی مسؤولان دستگاه‌های نظارتی بر کنترل و ساماندهی قیمت اقلام اساسی و حضور میدانی مدیران و مسؤولان مرتبط در بازار، اظهار داشت: رصد و پیش‌بینی قیمت‌ها در بازه‌های زمانی مشخص باید در اولویت فعالیت‌های اداره کل صمت استان قرار بگیرد. 

وی افزود: باید از ظرفیت حداکثری بازرسان اتحادیه‌ها در بازار بهره‌مند شویم و در این راستا آموزش و بروزرسانی اطلاعات دقیق بازرسان در سراسر استان در دستور کار قرار بگیرد.

مرتضوی با تأکید بر استفاده از ظرفیت نیروهای آموزش دیده اتحادیه‌ها و بسیج اصناف در طرح‌های نظارتی بازار گفت: باتوجه به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، متناسب با سال‌های گذشته و برآوردهای کارشناسی، میزان اقلام ضروری مورد استفاده مردم در این ایام پیش‌بینی شود تا دچار مشکل کمبود کالاهای اساسی نشویم.

استاندار اصفهان در پایان عنوان کرد: در ایام نوروز به صورت مستمر جلسات گروه اقدام استان تشکیل و نظارت‌ها در بازار تشدید شود.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول