اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

30 هزار نفر از ساکنین برخی مناطق اراک فاقد سند مالکیت هستند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: 30 هزار نفر از مردم در برخی شهرک‌های اراک زندگی می‌کنند که به دلیل عدم صدور و تهیه سند با مشکلاتی مواجه هستند که در این خصوص دستورات ویژه‌ای برای ثبت اسناد صادر و در بودجه سال آتی نیز لحاظ شده است که دولت ملزم به سنددار کردن برخی از اراضی شود.

30 هزار نفر از ساکنین برخی مناطق اراک فاقد سند مالکیت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدحسن آصفری امروز در شورای اداری استان مرکزی با حضور رئیس قوه قضاییه با اشاره به موضوعات و مشکلات موقوفات استان اظهار کرد: برخی شهرهای استان مرکزی مثل میلاجرد 6 دانگ موقوفی است و باید با تشکیل کمیته و هیات مشکلات در این خصوص رفع شود.

وی افزود: سنددار شدن زمین‌ها یکی دیگر از مشکلاتی است که در استان و در شهرها از جمله اراک وجود دارد، 30 هزار نفر از مردم در برخی شهرک‌های اراک زندگی می‌کنند که به دلیل عدم صدور و تهیه سند با مشکلاتی مواجه هستند که باید در این خصوص دستورات ویژه‌ای برای ثبت اسناد صادر شود؛ دولت باید نسبت به سنددار کردن برخی اراضی ملزم شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آلودگی هوای اراک گفت: این مشکل متاسفانه باعث ایجاد بیماری‌های مختلف برای مردم شده و رفع آلودگی هوای اراک مطالبه جدی مردم  است.

آصفری بیان کرد: تلاش‌های زیادی برای رفع این مشکل شده اما به نتیجه نرسیده و اتفاق خاصی هم رخ نداده است، انتظار داریم رییس قوه قضاییه دراین خصوص دستور ویژه ای صادر کند، تولید برق درآمد خوبی به همراه دارد  و باید  با استفاده از این امکان،یا  فیلتراسیون صورت بگیرد  اینکه سوخت مناسب تهیه شود، امید ما به رئیس قوه است که اقدامی در این خصوص صورت دهد.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب دغدغه همه مردم است افزود: باید موضوع عفاف و حجاب جدی گرفته شود  و فراموش نشود، شهدای ما همواره در وصیت نامه خود به موضوع عفاف و حجاب تاکید کرده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول