اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

یکپارچه سازی و وحدت رویه حسابرسان داخلی در فرایند رسیدگی به حسابهای پرداختنی

مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران ضمن اشاره بر لزوم یکپارچه سازی و وحدت رویه در فرآیند رسیدگی حسابرسان داخلی به اسناد دیون و تعهدات سنواتی، بر رعایت قوانین و مقررات و دستور العمل ها و رویه های مالی هم تاکید کرد.

یکپارچه سازی و وحدت رویه حسابرسان داخلی در فرایند رسیدگی به حسابهای پرداختنی

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه هماهنگی و ایجاد وحدت رویه بین حسابرسان اداره کل امور مجامع و حسابرسی در ارتباط با نحوه بررسی اسناد دیون و تعهدات سنواتی با حضور ابراهیم باقی مدیر کل، معاونان و  روسای  گروه های حسابرسی برگزار شد. 

ابراهیم باقی مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران در این جلسه ضمن  اشاره بر یکپارچه سازی و وحدت رویه در فرآیند رسیدگی حسابرسان داخلی به اسناد دیون و تعهدات سنواتی، بر رعایت قوانین و مقررات (مالی و معاملاتی شهرداری تهران) و دستورالعمل ها و رویه های مالی نیز تاکید کرد. 

وی افزود: فراهم نمودن امکان شناسایی، تدقیق و طراحی نظام باز پرداخت بدهی های شهرداری ، ایجاد زیر ساخت های لازم جهت مدیریت اثر بخش دیون و تعهدات و تهیه گزارشات مورد نیاز جهت تصمیم سازی و ارتقای شفافیت و انضباط مالی و بهبود نظام نظارت از اهداف مهم بررسی و تایید اسناد توسط حسابرسان است.

در این جلسه ضمن رونمایی مجدد از شیوه نامه یکپارچه سازی فرآیند بررسی اسناد دیون و تعهدات سنواتی در مناطق 22گانه بر لزوم رعایت مفاد آن نیز تاکید شد.

در پایان با تقسیم بندی واحدها بین روسای محترم گروه های حسابرسی و تعیین گروه در پیام رسان بله جهت ایجاد هماهنگی و تبادل تجربیات و دانش و جمع بندی موضوعات مقرر گردید همزمان با ابلاغ بخشنامه صدور برات کارت همکاران در مناطق تعیین شده حضور یابند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول