اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پیش‌بینی بارندگی در نیمه جنوبی و مرکز خراسان‌جنوبی تا فردا

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت: انتظار بارش برای امروز و فردا و افزایش ابر در استان وجود دارد و این افزایش ابر دلیل دیگری بر افزایش دما امروز صبح در استان است.

پیش‌بینی  بارندگی در نیمه جنوبی و مرکز خراسان‌جنوبی تا فردا

جواد نخعی، کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: افزایش دما در استان بیش‌از روز گذشته همچنان که انتظار داشتیم در استان رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه انتظار بارش برای امروز و فردا و افزایش ابر در استان وجود دارد و این افزایش ابر دلیل دیگری بر افزایش دما امروز صبح در استان است، تصریح کرد: برای امروز صبح و فردا در نیمه جنوبی تا مرکز استان در برخی از ساعات بارش باران و گاهی رعد و برق قابل پیش‌بینی بوده و برای مناطق مستعد کوهستانی احتمال بارش تکرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: امروز در طی روز کاهش دما برای برخی از مناطق استان و بیشتر برای مناطق شرقی و جنوبی استان انتظار می‌رود.

نخعی ادامه داد: فردا تغییرات دما در استان محسوس نخواهد بود و مجدد برای صبح پنج شنبه کاهش دما را انتظار داریم.

وی یادآور شد: صبح امروز سربیشه با کمینه دمای ۴ درجه سلسیوس بالای صفر خنک‌ترین شهر و روز گذشته دهسلم با بیشینه دمای ۲۸ درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان بوده است. 

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دما در مرکز استان بین ۶ و ۲۲ درجه سلسیوس بوده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول