اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع جهیزیه بین نیازمندان زنجانی

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد نیز نسبت به توزیع جهیزیه بین خانواده‎‌های نیازمند اقدام خواهد شد و برنامه توزیع بسته‌های غذایی نیز در دستور کار است.

توزیع جهیزیه بین نیازمندان زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اقبال جهانبخشی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جلسه ستاد احسان و نیکوکاری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه محرومیت‎زدایی گفت: برای تحقق اهداف در این حوزه نسبت به ساخت مسکن‌های مددجویی و همچنین توزیع بسته‌های غذایی اقدام شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد نیز نسبت به توزیع جهیزیه بین خانواده‎‌های نیازمند اقدام خواهد شد، اضافه کرد: همچنین برنامه توزیع بسته‌های غذایی نیز در دستور کار است.

 وی همچنین از آمادگی بسیج سازندگی برای همراهی در جشن نیکوکاری به لحاظ خودرویی و انسانی خبر داد و گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت پایگاه‌های بسیج نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند اقدام خواهد شد.

جهانبخشی همچنین از آمادگی بسیج سازندگی برای همکاری با قرارگاه حاج عبداله والی برای کمک به نیازمندان خبر داد و افزود: تلاش می کنیم با اقدامات موثر در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان کاهش محرومیت در مناطق مختلف استان رقم زده شود.

مریم قاسمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان نیز ضمن تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد و روز احسان ونیکوکاری گفت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته میزبان این جشن ملی و معنوی در همه آموزشگاه‌ها و مدارس استان خواهیم بود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری در سطح مدارس روز دوشنبه 15 اسفندماه از ساعت 10 تا 12 به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد، گفت: هدف از اجرای این طرح تقویت نوعدوستی بین دانش‌آموزان است.

قاسمی به اجرای طرح شوق زیارت و اعزام دانش‌آموزان نیازمند به مشهد مقدس با همکاری کمیته امداد اشاره کرد و افزود: در این اردوی زیارتی 100 نفر از دانش‌آموزان دختر به مشهد مقدس اعزام شدند.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول