اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نصب 27 نماد نوروزی در بیرجند

شهرداری بیرجند با نصب 27 نماد به استقبال بهار 1402 می رود.

نصب 27 نماد نوروزی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی بهترین، شهردار بیرجند امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به نصب ۲۷ نماد نوروزی در مرکز استان اظهارداشت: ۴هزار جعبه گل رز نیز برای نوروز امسال توسط شهرداری در بوستان های شهر کاشت می شود.

وی  به فضاسازی نوری در شهر بیرجند اشاره کرد و گفت: برای اولین بار نصب ۳ بیلبورد ۳۲ متری در ۳ ورودی بیرجند نیز نصب خواهد شد.

شهردار بیرجند در ادامه به جمعیت سالمندان خراسان جنوبی که جمعیت آن ها بیشتر از متوسط کشوری است اشاره کرد و افزود: احداث ۵ بوستان در شمال شهر با توجه به جمعیت جوان زیاد، کاهش ۲۵درصدی تعرفه ها در مناطق با جمعیت جوان، تبلیغات رایگان بر روی سازه های تبلیغاتی، برگزاری جشن ها و جشنواره ها و همچنین احداث خانه محله از جمله اقدامات شهرداری برای جوانی جمعیت در بیرجند است.

به گفته وی هم اکنون ۱۰ درصد جمعیت جهان سالمند هستند و رشد جمعیت سالمندی در ایران به ۱۰ میلیون سالمند خواهد رسید آن هم با نیازهای خاص و متفاوت که به طور حتم نیاز به جوانی جمعیت بیش از پیش احساس می شود.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول