اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

عهدی با امام‌زمان(عج)/ آن شب تنها رفته بود؛ ما لیاقت نداشتیم!

همیشه احساس می‌کردم راضیه با بقیه هم سن و سال‌هایش تفاوت‌هایی دارد، بعد از شهادت که دست‌نوشته‌هایش را پیدا کردم به یقین رسیدم که شهادت برایش مقدر و شهدا واسطه شهادتش شده بودند.

عهدی با امام‌زمان(عج)/ آن شب تنها رفته بود؛ ما لیاقت نداشتیم!

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، خبر به قدری دلخراش بود که تا عمق جان را می‌سوزاند، آخر ترور چه ربطی به کودک و نوجوان دارد، باورش هم غیرقابل تصور است. 

این روزها رسانه‌های آنور آبی حکم اعدام جمشید شارمهد که به تازگی اعلام شده است را دستمایه فعالیت‌های نابخردانه خود قرار داده‌اند. 

حمایت از مهره سوخته‌ای که تاریخ مصرفش خیلی وقت است گذشته و حالا با چوبه دار فاصله چندانی ندارد. 

فروردین ۸۷ بود که یکی از پلیدترین نقشه‌های شوم دشمن با بازی مهره فریب‌خورده ایرانی‌تبارش به نتیجه ختم شد و ۱۴ گل را پرپر کرد. 

انفجار بمب در حسینیه سیدالشهداء هیئت رهپویان وصال شیراز یکی از مقاصد و اهداف گروه تندر به سرکردگی جمشید شارمهد بود که با هدف اسلام ستیزی و دشمنی با ایران و اسلام طراحی شد و به سرانجام رسید، غافل از اینکه این نقسه‌های پلید بیش از این دوام نخواهند آورد و روزی تقاص خون به ناحق ریخته شهدای این حادثه باید پس داده شود. 

راضیه کشاورز یکی از ۱۴ شهید این جنایت تروریستی است، ۱۶ سال بیشتر نداشت و در مدرسه نمونه دولتی آل محمد شیراز مقطع دوم دبیرستان را در رشته علوم تجربی می‌گذراند

دختری بانشاط و پرتلاش که در حوزه ورزش هم می‌درخشید، او چادر را به‌عنوان حجاب برتر برگزیده بود و تلاش می‌کرد بنده خوبی برای خدا باشد. 

آن شب تنها رفته بود؛ ما لیاقت نداشتیم! 

مریم سعدی، مادر شهید می‌گوید: راضیه با وجود اینکه کمربند مشکی کاراته در سبک شوتوکان داشت و چند مقام استانی و کشوری آورده بود، اما دختری افتاده و متواضع بود و ذره‌ای غرور نداشت. 

وی افزود: دو سه سالی بود که با رهپویان وصال آشنا شده و در جلسات شنبه شب پای منبر حجت الاسلام انجوی می‌نشست و سعی می‌کرد شرکت در این سخنرانی‌ها و مراسم های مذهبی در رفتارش نمایان باشد؛ چراکه ارادت عجیبی به اهل بیت(ع) داشت. 

مادر شهید ادامه داد: راضیه نه تنها در درس و مدرسه که در ورزش، اخلاق و رفتار و حجاب می‌درخشید و از زبان‌آموزان موفق کانون زبان ایران بود. او حافظ سه جزء قرآن بود و در فعالیت‌های اجتماعی هم مشارکت می‌کرد. 

سعدی با اشاره به اینکه دو فرزند دیگر هم دارد، گفت: مرضیه خانم فرزند اول من، راضیه خانم فرزند دوم و علی آقا فرزند کوچک من هستند، اما همیشه احساس می‌کردم راضیه با بقیه و همسن و سالانش متفاوت است، نمازش ترک نمی‌شد، به اهل بیت(ع) ارادت قلبی داشت. قران می‌خواند و سه جزء آن را از بر داشت، حجاب از سرش نمی‌افتاد، در همه زمینه‌ها همه تلاشش را می‌کرد تا بهترین باشد و آخر هم شهادت زودهنگام نصیبش شد. 

وی ادامه داد: همیشه با هم در مراسم‌های حسینیه شرکت می‌کردیم تا شب ۲۴ فروردین ماه ۸۷ که نمی‌دانم لیاقت نداشتیم یا قسمت نبود که نتوانستیم به حسینیه برویم و راضیه تنها با یکی از اقوام رفت و آن اتفاق افتاد. 

نامه‌ای به امام زمان! 

مادر ادامه داد: راضیه با سن کمی که داشت رفتارهای بزرگی داشت، بعدها فهمیدم چله دعای عهد برداشته و در نامه‌ای که بعد از شهادت در وسایل شخصی‌اش پیدا کردم نامه‌ای به امام زمان(عج) نوشته بود و عهد بسته بود هر روز دعای عهد و زیارت امین‌الله بخواند و بنده خوبی برای خدا باشد. 

وی گفت: ۲۴ فروردین‌ماه که با نقشه پلید گروهک تندر حسینیه رهپویان شیراز مورد هدف قرار گرفت، راضیه تنها به حسینیه رفته بود که دچار جراحت‌های شدزدی شد و پس از ۱۸ روز کما در بیمارستان نمازی شیراز ۱۰ اردیبهشت‌ماه به شهادت رسید. 

او با اشاره به اینکه پرونده سیاه اسلام ستیزی امریکا، انگلیس، المان و فرانسه آشکار است، ادامه داد: اینها می‌خواهند ایران را تحت سلطه خود درآورده و ثروت‌های این کشور را به غارت ببرند و این بر ما پوشیده نیست. 

سعدی افزود: به لطف خداوند خون پاک این ۱۴ شهید دامن‌گیر مجرمان این حادثه شد و همان سال دستگیر و اعدام شدند اگرچه من از این اتفاق خوشحال نبودم چراکه اینها جوانان فریب‌خورده‌ای بودند و دشمن از هر دو طرف از ما تلفات گرفته بود لذا به دنبال عامل اصلی و وطن‌فروش خائنی بودیم که این نقشه را ترتیب داده بود. 

مادر شهید گفت: ۱۱ سال از این واقعه خونین گذشت و به لطف خدا و آه دل پدران و مادران شهدا جمشید شارمهد، عامل اصلی این اتفاق که در کلیپی که در امریکا از خود ضبط کرده بود و می‌گفت ما می‌کشیم و از کسی نمی‌ترسیم و دست کسی هم به ما نمی‌رسد! توسط سربازان گمنام امام زمان به دام افتاد و سه سال است که در زندان به سر می‌برد و دادگاه‌های مختلفی برای او تشکیل شده است. 

وی افزود: این فرد خائن ۲۵ پرونده علیه ایران داشته که ۵ مورد آن موفق شده است و مهم‌ترینش همان حادثه حسینیه شیراز است. 

او با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب تهران یکی از اهداف این خائن به وطن بوده، گفت: در نمایشگاه کتاب که همه اقشار حضور دارند و ربطی به دین و مذهب ندارد، این نشان می‌دهد دولت‌هایی که امروز ادعای آزادی را بر سر زبان انداخته‌اند کاری به زن و مرد و کوچ و بزرگ و مذهبی و غیر مذهبی ندارند و می‌خواهند ایران و ایرانی را نابود کنند. 

این مادر شهید با بیان اینکه این کشورها امروز صاحب قدرت رسانه‌ای هستند و فضای مجازی را در اختیار دارند، گفت: مهره بی‌ارزشی چون مصی علینژاد بلندگوی آنها شده و قطعا خیلی سریع‌تر از آنچه فکرش را می‌کند تاریخ مصرفش می‌گذرد، حالا سر بلند کرده و از شارمهد دفاع می‌کند؟! 

درد فراق را تحمل می‌کنیم، خداوند برای فرزندان ما شهادت را رقم زد و آنها عاقبت بخیر شدند، اما مجازات این افراد باید عبرتی برای سایر خائنین به این کشور و نظام و اسلام و قرآن بشود

وی تاکید کرد: ما درد فراق را تحمل می‌کنیم، خداوند برای فرزندان ما شهادت را رقم زد و آنها عاقبت بخیر شدند، اما مجازات این افراد باید عبرتی برای سایر خائنین به این کشور و نظام و اسلام و قرآن بشود؛ لذا ما خانواده‌های شهدا خواستار اجرای حکم اعدام که کمترین حکم برای این ملعون است هستیم، برای فردی که ۱۴ نفر را به شهادت رسانده و چندین مفر را زخمی کرده است. 

او با اشاره به اینکه جمشید شارمهد خود ابلیس و حرمله زمان است، گفت: نسل یزید گم نشده و این افراد از نسل یزید هستند و کمترین مجازات آنها اعدام است. 

وی خطاب به جوانان کشورمان گفت: از جوانان می‌خواهم فریب این شبکه‌های ماهواره‌ای را نخورند، این افراد حائن تکلیفشان معلوم است و هر روز به بهانه‌ای می‌خواهند به دهداف پلید خود برسند، یک روز آزادی را بهانه می‌کنند و روز دیگر سوژه دیگر، مگر آزادی به معنای هرزگی است؟ پس وظیفه ما روشنگری است و اجازه نخواهیم داد خون شهدایمان پایمال شود. 

مادر شهید کشاورز یادآور شد: افرادی نظیر مصی علینژاد با این سر و صدا و قیل و قال و دفاع از خائنی چون شارمهد ثابت کردند که اگر زمینه فراهم باشد خودشان هم خواهند کشت.

گزارش از: راضیه نجار

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول