اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سرمای زمستان حریف خدمات گازرسانی کردستان نشد/برگزاری جشن گازرسانی کردستان در 1402

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به بارش‌های فراوان برف و شرایط سخت و سرد زمستان امسال، گفت: وجود این شرایط و سرمای شدید هیچ اختلالی در ارائه خدمات گازرسانی به مشترکین استان ایجاد نکرد و جریان گاز طبیعی بدون وقفه تداوم داشت.

سرمای زمستان حریف خدمات گازرسانی کردستان نشد/برگزاری جشن گازرسانی کردستان در 1402

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با توجه به گسترش چشمگیر شبکه‌های گازرسانی  در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان و گازدارشدن 32 شهر و یک هزار و 573 روستا و افزایش تعداد مشترکین به بیش از 615 هزار مشترک، وظیفه خدمت‌رسانی در این شرکت بسیار خطیر و مهم است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ضریب نفوذ گاز طبیعی در کل استان را 99 درصد اعلام کرد و گفت: 100 درصد جمعیت شهری و 98 درصد جمعیت روستایی کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است که تا پایان سال جاری ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی به 99 درصد افزایش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان هدف استراتژیک این شرکت را گسترش شبکه‌های گازرسانی در همه استان ذکر کرد و گفت: با تلاش و همت کارکنان شرکت گاز استان کردستان 12 هزار و 756 کیلومتر شبکه گازرسانی در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان اجرا شده تا تعداد مشترکین استان از مرز 612 هزار مشترک عبور کند. 

وی عنوان کرد: هم اکنون عملیات گازرسانی در 69 روستای استان کردستان فعال است که تا هفته دولت سال آینده به اتمام رسیده و می‌توان مراسم جشن گازرسانی در استان را برگزار کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه اظهار داشت: به تدریج که عملیات گازرسانی به روستاهای استان هم به اتمام می‌رسد وظیفه استراتژیک شرکت گاز استان کردستان به سمت کیفی‌سازی خدمات تغییر می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به بارش‌های فراوان برف و شرایط سخت و سرد زمستان امسال، گفت: وجود این شرایط و سرمای شدید هیچ اختلالی در ارائه خدمات گازرسانی به مشترکین استان ایجاد نکرد و جریان گاز طبیعی بدون وقفه تداوم داشت.

وی همچنین با بیان اینکه نیروهای امداد و گازبان، ویترین شرکت گاز استان هستند، گفت: امدادگران وظیفه خطیری در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین دارند که با همت والا و سعۀ صدر در ارائه خدمات بهینه به مشترکین پیشرو خواهند بود.

فعله گری ادامه داد: مرکز امداد و سامانه گویای 194به منظور تمرکز و تسریع در پیگیری و رسیدگی و هدایت و راهبری گروه‌های اعزامی به حوادث اعلام شده از سوی مشترکان با اولویت شاخص‌های تعریف شده‌ای از جمله قطع و نشت گاز، برخورد و صدای رگلاتور و قطع و وصل گاز مشترکین و موارد مرتبط دیگر راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه اظهار داشت: از پیام های دریافت شده در سامانه 194 شرکت گاز استان کردستان، 12 هزار و 620 مورد پیام عادی، 9 هزار و 892 پیام فوری و 272 مورد پیام‌های خیلی فوری بوده است.

انتهای پیام/2330/74 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول