اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

افتخار آفرینی جوانان بوشهری در چهارمین جشنواره ملی جهادگران

مسئول قرارگاه مردمی و جهادی شهید برونسی شهرستان بوشهر گفت: طرح پیشرفت منطقه‌ای چغادک در مدت چهار سال با فعالیت میدانی و تئوری بعنوان طرح برگزیده چهارمین جشنواره ملی جهادگران در عرصه پیشرفت منطقه‌ای از بین 8 هزار طرح ارسالی توسط 3 هزار نفر انتخاب شد.

افتخار آفرینی جوانان بوشهری در چهارمین جشنواره ملی جهادگران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، چهارمین جشنواره ملی جهادگران شامگاه امروز در حالی به کار خود پایان داد که طرح پیشرفت منطقه‌ای چغادک توسط قرارگاه جهادی شهید برونسی بعنوان طرح برتر ملی در این عرصه از نگاه داوران انتخاب شد.

حیدر قایدی مسئول قرارگاه مردمی و جهادی شهید برونسی شهرستان بوشهر در این باره در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح پیشرفت منطقه‌ای چغادک در مدت چهار سال با فعالیت میدانی و تئوری بیش از ۱۱ هیات امنا و ۲۰۰ عضو جهادی و در چهار سطح چهار ساله با هدف تحول و توانمندسازی محلات شهر چغادک در عرصه‌های آموزشی، درمان و سلامت، اشتغال، عمرانی و کالبدی، فرهنگی و ورزش و نشاط با رویکرد اجتماعی محور تدوین شده است که امروز بعنوان طرح برگزیده چهارمین جشنواره ملی جهادگران در عرصه پیشرفت منطقه‌ای از بین 8 هزار طرح ارسالی توسط 3 هزار نفر انتخاب شد.

وی افزود: در این طرح نقش قرارگاه جهادی شهیدبرونسی بعنوان حلقه میانی میان حاکمیت و هسته‌های مردمی تعریف می‌شود که با توانمندسازی هسته‌های مردمی به هسته‌های تخصصی در کارگروه‌های هشت گانه نسبت به رفع، کاهش، توقف و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی برنامه ریزی و عملیات‌های اجتماعی صورت می‌گیرد.

مسئول قرارگاه جهادی شهید برونسی مهمترین تمایز این طرح را با طرح‌های دیگر در جشنواره را جامع بودن، مردم پایه بودن، تمرکز عملیاتی داشتن، اولویت بر مستضعفان، مسئله محور و نهاد ساز بودن دانست و اظهار داشت: مهمترین هدف ما در این طرح پایداری امنیت اجتماعی با مشارکت دهی هسته‌های مردمی برای حل مشکلات مردم است.

حیدر قایدی خاطر نشان کرد: این طرح در مدت یکساله گذشته برای بیش از ۲۰ نفر از اساتید عرصه پیشرفت، مسئولین ملی و محلی ارائه شده‌است و دارای هشت مشاور برتر ملی در عرصه‌های پیشرفت است.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول