اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آتش‌سوزی ساختمان ۶ طبقه در کرمانشاه/ ۱۰ نفر دچار دودگرفتگی شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در اثر وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی ۶ طبقه در میدان مرکزی شهر کرمانشاه، ۱۰ نفر دچار دودگرفتگی شدند.

آتش‌سوزی ساختمان ۶ طبقه در کرمانشاه/ ۱۰ نفر دچار دودگرفتگی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ساعتی قبل یک ساختمان مسکونی ۶ طبقه در میدان مرکزی شهر کرمانشاه دچار آتش‌سوزی شد.

بنابر اعلام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه، ۶ دستگاه خودرو آتش‌نشانی از چهار ایستگاه به همراه ۲۱ نفر نیرو به محل حادثه اعزام شده‌اند که پس از یک ساعت تلاش ضمن اطفا آتش و ساکنان را نیز در ابتدا به خارج از ساختمان انتقال دادند.

 

فرهاد فرهودی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه در تشریح این عملیات به خبرنگار فارس، گفت: روز یک‌شنبه هفتم اسفندماه در ساعت ۱۸:۲۱ دقیقه، آتش‌سوزی یک واحد مسکونی به مرکز پیام سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه اعلام شد.

وی افزود: خودروی پیشرو باوجود تایم پرترافیک ناحیه ۲۲ بهمن، به فاصله ۵ دقیقه به محل حادثه رسید و پس از اطلاع مبنی بر اینکه از شش طبقه مسکونی، دو طبقه در حریق است و احتمال سرایت به دیگر طبقات وجود دارد، ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین از ۴ ایستگاه همراه ۲۱ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه نردبان نجات پس از ۱۱ دقیقه به محل حادثه رسید، تصریح کرد: آتش‌سوزی از تراس طبقه چهارم، به طبقه ششم سرایت کرده بود و همکاران در مرحله اول جهت حفظ سلامت شهروندان در ماموریتی جانفشانانه با استفاده از پله نجات، ساکنین را از محل حادثه خارج کرده و تحویل فوریت‌های اورژانس دادند.

فرهودی ادامه داد: پس از خروج ساکنین و تحویل ۱۰ مصدوم حادثه به اورژانس، عملیات اطفاء با سرعت آغاز شد و این عملیات در ساعت ۲۰:۱۷ به پایان رسید و الحمدالله هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشت.

وی با بیان اینکه در ساعت ۲۱:۳۰ عملیات لکه‌گیری و تحویل ساختمان به پلیس به پایان رسید، گفت: آتش از تراس طبقه چهارم آغاز و به سایر قسمت‌های ساختمان سرایت کرد که علت حادثه توسط کارشناسان درحال بررسی است.

حامد بهرامیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با اشاره به اعزام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه، گفت: پس از مهار آتش تعداد ۱۰ نفر دچار مسمومیت استنشاقی و دود‌گرفتگی شده که توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان گلستان انتقال داده شدند. 

وی ادامه داد: از این تعداد ۸ نفر آقا و ۲ نفر خانم هستند که که خوشبختانه فوتی و یا مصدومی با حال وخیم ندارند.  

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول