اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آئین افتتاح 5 پروژه در منطقه 5 شهرداری برگزار شد

آئین افتتاح پروژه‌های محله کن، عصر امروز با حضور احسان شریفی شهردار منطقه ۵ و دیگر مسؤولان در سرای محله منطقه کن برگزار شد.

آئین افتتاح 5 پروژه در منطقه 5 شهرداری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، آئین افتتاح پروژه‌های محله کن، سالن ورزشی شهید آرمان با حضور احسان شریفی شهردار منطقه ۵، حامد مقدسی معاون فنی و عمران منطقه ۵ شهرداری تهران، حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و دیگر مسؤولان عصر امروز در سرای محله منطقه کن برگزار شد.

حامد مقدسی، معاون فنی و عمران منطقه ۵ شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: افتخار داریم که در کمتر از یک‌ماه بسته افتتاحیه سطح مناطق ۲۲ گانه را در منطقه ۵ ارائه کنیم. پروژه سوله ورزشی که به نام شهید آرمان علی وردی نیز مزین شده است، امروز در محله کن به بهره‌برداری رسید.

 

 

وی با اعلام خبر افتتاح مرکز کارآفرینی کن، ادامه داد: در کنار این پروژه، پروژه‌های دیگری در سطح محلات در دستور کار بود؛ معابر سه بوستان به طول ۳ هزار مترمربع با اعتبار شش و نیم میلیارد تومان احداث شد و سرای محله جنت آباد مرکزی نیز امسال مورد بازسازی قرار گرفت، همچنین ۵ پاتوق محلات در محله آپادانا، حصارک، کن و دیگر محلات را با اعتبار ۵ میلیارد تومان احداث می‌کنیم.

حسین اوجاقی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این مراسم گفت: اگر در حوزه ورزش کاری انجام بشود، بسیاری از معضلات اجتماعی حل خواهد شد، سازمان ورزش شهرداری تهران تابحال برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مختلفی را از دو طریق اماکن ورزشی و‌ مراسمات و جشنواره‌ها و همایش ورزشی در نظر گرفته است.

 

وی ادامه داد: مهم‌ترین آن اقدامات مسابقات قهرمانی شهر در هشت رشته مختلف برای آقایان و بانوان بود که در ۳۵۳ محله شهر تهران برگزار شد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان آنکه سازمان ورزش بحث آینده‌پژوهی را در دستور کار دارد و ذائقه و سلایق مختلف را در نظر می‌گیرد و برایشان برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: با توجه به اینکه معتقدیم اگر حال بانوان و مادرانمان خوب باشد، حال کل خانواده خوب است، بسیاری از برنامه‌هایمان در رابطه با بانوان می‌باشد.

احسان شریفی، شهردار منطقه ۵ در این مراسم اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز به برکت حضرت امام سجاد(ع) افتتاح می‌شود، به نام شهید آرمان علی‌رودی نام نهاده شده است تا یاد و نام این شهید سرافزار در اذهان باقی بماند، امروز نود و پنجمین پروژه منطقه ۵ در دوره مدیریت شهری جدید است که افتتاح می‌شود.

وی با بیان انکه طرح تفضیلی محله کن در آینده افتتاح می‌شود، اظهار کرد: هفته بعد دژباغ با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول