اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

برگزاری ششمین دوره رویداد فناورانه لیگ اینترنت اشیاء ایران

ششمین دوره لیگ اینترنت اشیاء ایران با هدف تحقق بلوغ زیست‌بوم اینترنت اشیاء، تمرکززدایی و شناسایی تیم‌های توانمند در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

برگزاری ششمین دوره رویداد فناورانه لیگ اینترنت اشیاء ایران

به گزارش گروه علم و پیشرفت خیرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، با برگزاری «لیگ اینترنت اشیاء ایران» به عنوان رویدادی فناورانه، اقدامات برای بلوغ زیست‌بوم اینترنت اشیاء، تمرکززدایی و شناسایی تیم‌های توانمند در سراسر کشور شتاب می‌گیرد.

ششمین دوره این رویداد با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود تا با کمک به عملی‌شدن ایده‌های کارا و قوی، زمینه‏ برای توسعه خدمات این فناوری در سراسر کشور فراهم شود.

در این رویداد، تیم‌های شرکت‌کننده علاوه بر شرکت در مسابقه و ارزیابی توانمندی‌های خود که با کسب جایزه نقدی تیم‌های برگزیده همراه خواهد بود، امکان تعامل با خبرگان و شرکت‌های فعال در حوزه اینترنت اشیاء در کشور را خواهند داشت.

حضور «فعالان زیست‌بوم‌ اینترنت اشیاء ایران»، «پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور»، «شرکت‌های عضو فروم اینترنت اشیاء»، «راهبران»، «خبرگان» و «همچنین سرمایه‌گذاران» در این دوره از لیگ اینترنت اشیاء ایران فرصت مغتنمی در اختیار تیم‌های شرکت‌کننده برای شبکه‌سازی و توسعه مهارت‌های نرم قرار خواهد داد.

علاقمندان برای ثبت‌نام و اطلاع از شرایط رویداد می‌توانند به وبگاه رویداد مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول