اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«صحنه» رتبه سوم استانی در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی را کسب کرد

فرماندار صحنه، از کسب رتبه سوم شهرستان در پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی خبر داد و گفت: از تعداد ۱۳۷ فقره تسهیلات مسکن روستای که به بانک‌های عامل معرفی کرده تا امروز ۸۹ مورد عقد قرارداد انجام شده است.

«صحنه» رتبه سوم استانی در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا شهبازی سرپرست فرماندار صحنه امروز در جلسه  پیگیری تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی این  شهرستان، اظهار کرد: با توجه رشد سه پله‌ای در یک‌ماه اخیر و کسب رتبه سوم در بین شهرستان‌های استان، امیدواریم بانک‌ها در انعقاد قراردادها تا پایان اسفند عملکرد خوبی داشته باشند.

وی بیان کرد: از تعداد ۱۳۷ فقره تسهیلات مسکن روستای که به بانک‌های عامل معرفی کرده تا امروز ۸۹ مورد عقد قرارداد انجام شده که‌ طبق برنامه زمان‌بندی باید حداکثر تا پایان اسفند تمام ۱۳۷ فقره عقد قرارداد صورت گیرد.

فرماندار صحنه با اشاره به اینکه موضوع مسکن یکی از دغدغه‌های مهم خانوارهاست، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز نهایت همکاری را در راستای اجرایی کردن این طرح داشته باشند.

وی در پایان به آسان کردن شرایط پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و مسکن ملی توسط بانک‌ها تاکید کرد و گفت: لازم است بانک‌ها در زمینه سرعت بخشیدن به پرداخت وام‌ها تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول