اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انهدام باند سارقان به عنف در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری تمامی اعضای باند سرقت به عنف از اتباع بیگانه در این استان خبر داد.

انهدام باند سارقان به عنف در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ اقدام به سرقت به عنف و گاهی اوقات مسلحانه از اتباع کشورهای خارجی می‌کنند، رسیدگی سریع به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سارقان قصد سرقت از یک دستگاه سواری در یکی از محورهای مواصلاتی استان سمنان را داشتند که با سرعت عمل به‌موقع پلیس و انجام اقدامات پیش‌دستانه، یک دستگاه خودروی خود را بلاصاحب رها می‌کنند و متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به روش‌های خاص پلیسی در راستای شناسایی و دستگیری سارقان اشاره و اضافه کرد: با هماهنگی خوب دستگاه قضایی، طی ۲ مرحله هر چهار نفر از متهمان اصلی، شناسایی و در یکی از شهرهای استان تهران در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شدند.

موقوفه‌ای از توقیف هر ۲ دستگاه خودروی سارقان و یک قبضه اسلحه همراه آنان خبر داد و افزود: متهمان همگی ازجمله سارقان سابقه‌دار هستند که به سرقت به عنف از اتباع بیگانه اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

وی با هشدار به مجرمان، اراذل و اوباش و سارقان زورگیر گفت: پلیس با شدت تمام و بدون هرگونه ملاحظه و تعارفی با این‌گونه جرائم برخورد می‌کند و به‌هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد مجرمان به مقاصد پلید خود دست پیدا کنند و به امنیت مردم خدشه‌ای وارد شود.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول