اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

عملکرد سپاه در مواقع حساس درخشان و افتخارآمیز است

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به حضور به موقع و موثر سپاه در مواقع حساس گفت:عملکرد این نهاد مقدس قابل تقدیر و افتخار آمیز است.

عملکرد سپاه در مواقع حساس درخشان و افتخارآمیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت ایام میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور، سردار شهسواری، فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی و سردارملکانی  فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی دیدار و ایام فرخنده ماه مبارک شعبان را به ایشان تبریک گفت.

عتباتی در این دیدارها بیان داشت: درخشش سپاه و خصوصاً قرارگاه حمزه در جریان اغتشاشات واقعاً عالی و تضمین کننده بقای نظام و انقلاب و ناامیدکننده دشمنان و ضدانقلاب بود که واقعاً جای تقدیر و خدا قوت دارد.

رئیس کل ادامه داد: هر کجایی نیاز بوده دستگاه قضایی در هم پوشانی کامل با نیروهای سپاه بود و در تامین امنیت استان و منطقه در ارتباط موثر و کامل با مجموعه سپاه می باشد.

عتباتی به تصمیم هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری در موضوع عفو متهمان و محکومان اغتشاشات هم اشاره و گفت: این اقدام پدرانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب دلهای همه مردم را به هم پیوند داد و جلوه  ای از نظام ارزشی اسلامی را به جهان به نمایش گذاشت.

عتباتی  در ادامه گزارشی از اقدامات دستگاه قضایی استان خصوصاً در مبارزه با فساد و مظاهرناامنی ارائه و گفت: همراهی و هم افزایی و پشتیبانی مجموعه سپاه از دستگاه قضایی بسیار موثر و نتیجه بخش بوده است و ان شاءالله در راستای افزایش سرمایه های اجتماعی و رضایت مردم و حق تعالی این همکاریها بیشتر از پیش ادامه داشته باشد.

اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) هم در این دیدار با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه گفت: الحمدالله اقداماتی که در منطقه در راستای امنیت انجام می شود با همدلی و هماهنگی مجموعه ها اعم از سپاه، دستگاه قضایی  و دیگر نیروهای عمل کننده چشم گیر و اثربخش است و علیرغم اینکه دشمن تلاش می کند اتحاد و یکارچگی ما را بگیرد ولی خوشبختانه تاکنون ناکام مانده است و همیشه با شکست مواجه شده است.

اوصانلو به مقوله دشمن شناسی هم اشاره و گفت: این امر بسیار حساس و حائز اهمیت است و دشمن شناسی تکلیف همگانی هست و در واقع همه مردم یک نوع پاسدار انقلاب هستند و این وظیفه تنها وظیفه مجموعه سپاه نیست.

اوصانلو به بیان مقام معظم رهبری در حمایت از انقلاب اشاره و گفت: رهبر معظم می فرمایند غیرمحافظه کارانه از انقلاب و نظام دفاع و حمایت کنید.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در ادامه موقعیت شناسی را هم مهم دانست و گفت: خصوصاً مدیران باید موقعیت شناس باشند و به موقع در میدان باشند.

اوصانلو با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در وقایع و حوادث اخیر گفت: اقدامات دستگاه قضایی قضایی واقعاً غیرمحافظه کارانه و قابل تحسین بود و دقیقاً در راستای سیاستهای نظام و انقلاب بود.

فرمانده قرارگاه حمزه هم به عفو معیاری رهبر معظم انقلاب اشاره و گفت: عفو اعلامی رهبر معظم دارای ابعاد بسیار ارزشمندی است که می باید به شایستگی تبیین شود چرا که این تصمیم رهبر معظم علاوه بر همدلی داخلی پشیمان کننده دشمنان خارجی هم بود.

در سایر دیدارها نیز سردار شهسواری و سردار ملکانی از تلاشهای ریاست دادگستری کل استان و مجموعه دستگاه قضای استان در اجرای عدالت و احقاق حق در همه حوزه ها از جمله صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال، حقوق عامه و حمایت از تولید و اشتغال استان تقدیر نمودند و در پایان این دیدارها به رسم تبریک روز پاسدار لوح تبریک و تقدیری از سوی عتباتی تقدیم این سرداران سر افراز اسلام و انقلاب گردید.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول