اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش‌نشانی تهران در عملیات اطفای حریق ساختمان 153 شهید شد

رضا دارابی، رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش‌نشانی تهران حین عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار به شهادت رسید.

رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش‌نشانی تهران در عملیات اطفای حریق ساختمان 153 شهید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، رضا دارابی، رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش‌نشانی تهران درحین عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار به شهادت رسید.

 

 

 

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعاتی قبل اعلام شد که یکی از آتش‌نشانان حاضر در ماموریت اطفای حریق ساختمان اداری - تجاری در خیابان بهار مفقود شده که جستجوها برای یافتن وی آغاز شد و دقایقی پیش این فرد که در تاریکی محل به چاهک آسانسور سقوط کرده بود، پیدا شد. 

حسین نظری، معاون شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: فردی که از ساختمان بیرون کشیده شد، از نیروهای آتش نشانی است و فوت آن اعلام شده است.

به گزارش فارس: از صبح امروز ساختمان ۱۵۳ در خیابان بهار آتش گرفته و آتش‌نشانان همچنان در تلاش برای مهار آتش‌ هستند. ساختمان‌های اطراف نیز به‌علت احتمال ریزش ساختمان ۱۵۳ تخلیه شده‌ و آژیر خطر برای دورشدن مردم به صدا درآمده است.

شهردار تهران در بازدید از این ساختمان گفته است: ساختمان به‌علت تخلف‌های فراوان اخطار کمیسیون ماده ۱۰۰ دریافت کرده و پلمب شده بود اما مالکان پلمب را شکستند و از آن‌ها شکایت شده است.

پایان پیام/ ت 1312

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول