اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

فعالیت بیش از ۲۰۰ لشکر سایبری در فتنه اخیر/ دفاع از مردم بزرگترین هدف سپاه است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فتنه اخیر بزرگترین جنگ رسانه‌ای و ترکیبی بود و بیش از ۲۰۰ لشکر سایبری و رسانه‌ای به میدان آمدند و به‌دنبال اهداف شوم خودشان بودند که با هوشیاری مردم این نقشه‌ها خنثی شد.

فعالیت بیش از ۲۰۰ لشکر سایبری در فتنه اخیر/ دفاع از مردم بزرگترین هدف سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری امروز در دیدار استاندار کرمان با جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله به‌مناسبت روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: سپاه در تمام بحران‌های طبیعی و یا فتنه‌انگیز حضور داشته است.

وی بیان کرد: بسیجیان و پاسداران به همراه سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی همیشه در وسط میدان بوده‌اند و در فتنه اخیر هم حضور داشتند که باید تشکر ویژه از همه عزیزان داشته باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: فتنه اخیر بزرگترین جنگ رسانه‌ای و ترکیبی بود و بیش از ۲۰۰ لشکر سایبری و رسانه‌ای به میدان آمدند و به‌دنبال اهداف شوم خودشان بودند که با هوشیاری مردم این نقشه‌ها خنثی شد.

نظری ادامه داد: امروز مردم پای‌کار، علاقه‌مند به نظام و هوشیار ایران اسلامی یکی از دستاوردهای نظام هستند و بزرگترین کار ما در بحث خدمت به نظام و دستاردهای انقلاب نیز دفاع از این مردم در بحث امنیتی، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی‌ست.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید «در همه عرصه‌ها که دشمن وارد می‌شود با سد عظیم سپاه روبه‌رو می‌شود و به‌همین دلیل به‌دنبال توطئه علیه این نهاد است، همه این عزت و عظمت از خداست و به دلیل صبر و ایثار همه پاسداران عزیز است که باید این مسیر را به‌نحوی ادامه دهید که با جذب جوانان متعهد و تراز انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش و تربیت آنها به گام دوم انقلاب دست یابیم»، و این سخن رهبری یک افتخار برای ما پاسداران است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول