اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بهره برداری از تونل های یک و دو اربعین تا خرداد ماه سال 1402

استاندار ایلام گفت: تونل‌ های شماره ۱ و ۲ اربعین باید تا پایان خرداد ماه سال آینده زیر بار ترافیک می‌ رود.

بهره برداری از تونل های یک و دو اربعین تا خرداد ماه سال 1402

به گزارش خبرنگار فارس از ایلام حسن بهرام‌نیا  استاندار ایلام صبح امروز در بازدید از تونل‌های شماره یک مسیر ایلام _ مهران گفت: تمرکز اصلی در موضوع اربعین تکمیل و زیر بار رفتن دو تونل اربعین مسیر ایلام - مهران است؛ ۵۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل این دو تونل در موعد مقرر اختصاص یافته است.

وی افزود: تونل‌های شماره یک اربعین باید تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره برداری برسند؛ همزمان با اجرای لاینینگ تونل‌های یک و دو این مسیر، عملیات بیس آن نیز باید اجرا شود.

استاندار ایلام ادامه داد: از دغدغه های بنده همین تونل‌های دوقلو است که برای تکمیل آن اعتبارات خوبی اختصاص یافته است و مدیران راه و شهرسازی و پیمانکار این دو پروژه عظیم باید به گونه‌ای تکمیل این پروژه را دنبال کنند که مردم به زودی بتوانند از این تونل‌ها استفاده کنند.

بهرام نیا تاکید کرد: تونل شماره ۲ اربعین لاینینگ آن تمام و کانال و زهکشی و زیر اساس مانده و تا هفته آینده برای پنجشنبه و جمعه مورد استفاده و پس از مطالعات حداقل تا سه ماه آینده زیر بار ترافیک می‌رود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول