اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعزام کشتی‌گیر همدانی به جام دانکلوف بلغارستان

رئیس هیات کشتی استان همدان از اعزام کشتی‌گیر این استان به رقابت‌های جام دانکلوف و نیکلای پتروف بلغارستان خبر داد.

اعزام کشتی‌گیر همدانی به جام دانکلوف بلغارستان

حمیدرضا یاری در گفت‌وگو با خبرنگار فاس در همدان از اعزام هادی وفایی‌پور، کشتی‌گیر همدانی به رقابت‌های جام دانکلوف و نیکلای پتروف بلغارستان خبر داد و اظهار کرد: رقابت‌های بین‌المللی جام دانکلوف و نیکلاوی پتروف بلغارستان روزهای یازدهم تا چهاردهم اسفندماه در شهر صوفیه کشور بلغارستان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وفایی‌پور در حالی در وزن ۸۶ کیلوگرم دوبنده تیم ملی را در این جام به تن خواهد کرد که نفرات شاخص و عنوان‌داری همچون رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و ارشک محبی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد حضور دارند.

رئیس هیات کشتی استان همدان عنوان کرد: وفایی‌پور با کسب عنوان نایب قهرمانی در مرحله نخست انتخابی تیم ملی، جواز حضور مستقیم در جام تختی را کسب کرده و حضور در این رویداد هم محکی جدی برای او تلقی خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: جام دانکلوف و نیکلای پتروف بلغارستان جزو رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود و در سال‌های گذشته کشتی‌گیران مطرح جهان و المپیک از جمله فرانک چامیزو، گنو پتریاشویلی، طاها آکگول، جوردن باروز، کایل اسنایدر و حسن یزدانی در آن حضور داشته‌اند.

یاری تصریح کرد: سال گذشته محسن مصطفوی در این وزن به جام دانکلوف اعزام شد و امسال وفایی‌پور نماینده کشورمان خواهد بود که امیدواریم این کشتی‌گیر ارزنده که در چند سال اخیر تمرینات سخت و زحمات بسیاری را متحمل شده موفق به افتخارآفرینی شود.

پایان پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول