اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

دستگیری و بازداشت متهم 300میلیارد ریالی پرونده کلاهبرداری شهرستان نقده

رئیس کل دادگستری استان از دستگیری متهم اصلی پرونده کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان نقده خبر داد.

دستگیری و بازداشت متهم 300میلیارد ریالی پرونده کلاهبرداری شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ناصر عتباتی دادگستری استان آذربایجان‌غربی دستگیری متهم اصلی پرونده کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان  نقده خبر داد و اظهار داشت : متهم با تاسیس شرکت صوری و موهوم در شهرستان نقده  و جمع آوری وجوه نقد از شهروندان با وعده پرداخت سودهای کلان و انتصاب خود به برخی مسئولان شهری اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

وی افزود: این متهم  به طرز ماهرانه با اغفال و غریب شهروندان اموال آنها را از دستشان خارج می نمود که توانسته بود بالغ بر 300میلیارد ریال وجوه نقد مردم را به چنگ آورد.

رئیس کل دادگستری استان افزود با هماهنگی اداره اطلاعات و دادگستری کل استان پرونده تشکیل و متهم در یکی از استانها دستگیر و با  قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی در پایان خطاب به مردم توصیه ای نمود و بیان داشت از همه مردم عزیز وبزرگوار می خواهیم بدون تحقیق و تفحص در مورد افراد اموال خود را به راحتی در اختیار این مجرمین و کلاهبرداران قرار ندهند و توصیه های قضائی و انتظامی را کاملا جدی بگیرند چرا که کلاهبرداران از سادگی و اغفال شهروندان سوء‌استفاده می کنند و اموال آنها را می برند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول