اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

برنامه‌های دهه مقاومت در کرمان آبی بر آتش فتنه بود/ همکاری نیروی انتظامی و سپاه کرمان در طرح‌های نوروزی

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: برنامه‌های دهه مقاومت در کرمان آبی بر آتش فتنه بود که بیانگر اقدامات ارزشمند فرمانده سپاه ثارالله و همکاران وی است.

برنامه‌های دهه مقاومت در کرمان آبی بر آتش فتنه بود/ همکاری نیروی انتظامی و سپاه کرمان در طرح‌های نوروزی

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز در دیدار با سردار نظری فرمانده و جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله به‌مناسبت روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: تعامل، همراهی و همکاری سپاه و فراجا همیشه در دوره‌های مختلف، انتخابات و فتنه‌ها بوده است، اما اوج همدلی، همراهی و صمیمیت را در اجرای ماموریت‌های سال جاری مشاهده کردیم.

 وی بیان کرد: وضعیت در استان کرمان به‌نحوی شده است که دیگر نه ما ماموریتی بدون حضور سپاه و بسیج را انجام می‌دهیم و نه آنها بدون حضور ما بلکه همه با هم در ماموریت‌ها هستیم.

 فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: اوج مودت، برادری، همدلی و همکاری فراجا و سپاه کرمان در فتنه و جنگ ترکیبی اخیر بود و وقتی تمام دشمنان، معاندین و منافقین با هم می‌شوند و برای اهداف شوم و ناصواب خودشان می‌آیند و در یک جبهه قرار می‌گیرند، ما هم باید در راه اهداف خوب و مقدس خودمان حتما این همدلی را داشته باشیم و خداوند هم به این همدلی، یک‌رنگی و یکی بودن و اقدام جمعی توجه ویژه‌ای دارد و به‌کار برکت می‌دهد.

 ناظری با اشاره به اینکه در آستانه سال نو هستیم و طرح‌های جدیدی داریم، خاطرنشان کرد: طرح نوروزی را در استان کرمان اجرا می‌کنیم و دوستان بسیج در کنار ما باشند تا به بهترین نحو به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

 وی با یادآوری این موضوع که نوروز امسال بعد از کروناست و با حجم بالای مسافر مواجه هستیم، افزود: زوار حاج‌قاسم هم همان‌طور که در دهه مقاومت به کرمان آمدند و اربعین دیگری را در این شهر رقم زدند، حتما در نوروز نیز به مزار سردار دل‌ها می‌آیند و شاهد حضور زوار خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: پیش‌بینی‌ها این است ورود مسافران و زائران به استان کرمان با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز از 15 اسفندماه جاری آغاز شود.

 ناظری در بخش دیگری از سخنان از سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به‌علت اجرای برنامه‌ها و اقدامات خوب در دهه مقاومت قدردانی کرد و بیان داشت: برنامه‌های دهه مقاومت در کرمان آبی بر آتش فتنه بود که بیانگر اقدامات ارزشمند فرمانده سپاه ثارالله و همکاران وی است.

 وی عنوان کرد: مردم در دهه مقاومت اربعین دیگری در استان کرمان و در جوار مرقد سردار دل‌ها رقم زدند و سال‌به‌سال بر غنای این برنامه‌ها افزوده می‌شود و ما هم افتخار می‌کنیم همکاران ما توانستند در این ایام و دهه مبارک سهم داشته باشند.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: قطعا فتنه‌ها نخوابیده و فراخوان‌ها تمام‌شدنی نیست و این محبت، همراهی و همدلی فراجا و سپاه در استان کرمان در ماموریت‌های آتی را شاهد خواهیم بود

پایان پیام/80019/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول