اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

وزیر علوم جوان‌ترین خیران کشور را معرفی کرد

وزیر علوم گفت: هر جوانی که عمرش را صرف می‌کند تا زمینه آرامش و آسایش هم میهنانمان را فراهم کند خیر است و جهادگران کشور جوان‌ترین خیرین کشور هستند و حتما باید به عنوان الگو معرفی شوند.

وزیر علوم جوان‌ترین خیران کشور را معرفی کرد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در جشنواره جهادگران ملی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خدا قوت به جهادگران کشور گفت: ما قدردان گذشت و ایثار همه شما هستیم و اگر امروز امنیت و آرامش داریم بخاطر گذشت و ایثار شماست.

بارها در مراسم مختلف و هیات دولت عرض کردم که شخصیت الگویی کشور ما باید متوازن و هماهنگ باشد، شخصیت الگوسازی و الگوپروری نباید کاریکاتوری باشد، یعنی نباید فقط اقشار خاصی به عنوان الگو معرفی شوند، ما باید از صنوف مختلف الگو معرفی کنیم.

وی ادامه داد: یکی از الگوهایی که باید به نسل جوان معرفی شوند، خیرین هستند، افراد خیر فقط کسانی نیستند که ثروتی دارند و ثروتشان را در راه خیر هزینه می‌کنند؛ فردی که عمرش را هم در راه خیر هزینه می‌کند و سنگی از سر راه مردم برمیدارد خیر است، جهادگران کشور جزء جوان‌ترین خیرین کشور هستند و حتما باید به عنوان الگو معرفی شوند.

وزیر علوم گفت: هر جوانی که عمرش را صرف می‌کند تا زمینه آرامش و آسایش هم میهنانمان را فراهم کند خیر است، خوش به حال افرادی که جوانی‌اش را صرف کار خیر می‌کنند.

زلفی گل خطاب به جهادگران گفت: وقتی شما در منطقه ای حضور یافته و زمینه آسایش مردم را فراهم می‌کنید مردم به جمهوری اسلامی امیدوار می‌شوند و سرمایه اجتماعی نظام تضمین می‌شود.

وی گفت: من از شما دانشجویان بسیجی و جهادگر می‌خواهم که تلاش کنید تا در عرصه علمی در کلاس‌ها جزء برترین‌ها باشید در عرصه فناوری هم همینطور، از خداوند کم نخواهید و تلاش کنید تا در مسندهای کلیدی قرار بگیرید و تجربیاتتان را برای آینده کشور به کار بگیرید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول