اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برخورد با اخلالگران بازار ارزاق عمومی در مهرستان

رییس حوزه قضایی شهرستان مهرستان گفت: با سودجویان و سوداگران بازار در بحث ارزاق عمومی شهروندان از طریق مبادی قانونی برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

برخورد با اخلالگران بازار ارزاق عمومی در مهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از مهرستان، امروز هادی نجاری با ایجاد کارگروهی  متشکل از، بازرسان اداره جهاد کشاورزی،نماینده فرمانداری، اداره صنعت و معدن، پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اتحادیه خواربار فروشان از انبارهای  مواد  غذایی سطح شهرستان بازدید کرد. 

رییس حوزه قضایی شهرستان مهرستان افزود: هدف از تشکیل کارگروه  صیانت از حقوق عامه و حمایت از حقوق شهروندی و نظارت بر نحوه صحیح توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار از قبیل برنج، روغن، شکر، گوشت بر اساس نرخ مصوب یارانه ای می باشد

هادی نجاری تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان شهروندان دغدغه ای در تهیه مایحتاج ضروری خود به نرخ مصوب نداشته باشند به همین منظور مراکز توزیع در شهرستان با نظر اکثریت اعضای کارگروه تعیین و سپس بر اساس نظام توزیع تعریف شده کالاهای تعیین شده به قیمت یارانه ای با نصب اعلامیه در محل تحت نظارت بازرسان توزیع خواهد شد. 

 وی خاطر نشان کرد: که با سودجویان و سوداگران بازار در بحث ارزاق عمومی شهروندان از طریق مبادی قانونی برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول