اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حضور دندانپزشکان جهادی در مناطق محروم قزوین/ خدمت‌رسانی به ۲۲٠ مددجوی کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با همکاری کمیته امداد و بسیج دانشجویی و قرارگاه جهادی عهد خدمت، اردوی جهادی دندانپزشکی با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی به خانواده تحت جمایت برگزار شد.

حضور دندانپزشکان جهادی در مناطق محروم قزوین/ خدمت‌رسانی به ۲۲٠ مددجوی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ناصر ظاهری در بازدید از اردوی جهادی دندانپزشکی که با همت مرکز نیکوکاری طفلان مسلم محله ایرانگاز قزوین، دانشگاه علوم پزشکی و بسیج دانشجویی در مناطق محروم قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از وظایف مهم کمیته امداد ایجاد شرایط جهت تسهیل در درمان خانواده های تحت حمایت می باشد.

وی افزود: با توجه به بالا بودن هزینه های درمانی  به ویژه هزینه های دندانپزشکی عزیزان تحت پوشش این نهاد برای درمان و رسیدگی به وضعیت دندانها دچار مشکلاتی هستند. این اردوی جهادی که هدف ارائه خدمات دندانپزشکی و درمان بیمارهای دهان و دندان مددجویان کمیته امداد صورت پذیرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: خدماتی نظیر کشیدن، عصب کشی و ترمیم دندان در این اردوی جهادی صورت می پذیرد و همه خدماتی که به مراجعین داده می شود به صورت کاملا رایگان انجام می شود. حدود ۲۲۰ نفر در این اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی دریافت کردند که ارزش ریال آن بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان می باشد.

ظاهری در پایان ضمن تقدیر از زحمات پزشکان جوان و جهادی شرکت کننده در این اردوی جهادی گفت: برگزاری این نوع اردوهای جهادی در برنامه های کمیته امداد قرار دارد و در نظر داریم تا اردوهای جهادی را در سایر مناطق کم برخوردار استان نیز برگزار کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول