اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

سرقت اسرائیلی‌ها از مناطق زلزله زده ترکیه چهره پلید صهیونیست‌ها را آشکار کرد

امام جمعه چهارباغ به حادثه زلزله در ترکیه و کشته شدن بسیاری از این افراد اشاره کرد و ضمن تسلیت به خانواده‌های این افراد، بیان کرد: دزدی اسرائیلی‌ها از مناطق زلزله زده ترکیه بار دیگر چهره پلید صهیونیست‌ها را آشکار کرد.

سرقت اسرائیلی‌ها از مناطق زلزله زده ترکیه  چهره پلید صهیونیست‌ها را آشکار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چهارباغ، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی امام جمعه شهرستان چهارباغ، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت باید از برکات و نعمات ماه شعبان فرصتی بسازیم تا به نور وجود پیامبر ختمی مرتبت صلوات الله علیه و آله وسلم برسیم.

وی در ادامه ضمن تبریک میلاد با سعادت سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، یادآور شد: جهاد حسینى(س) جهادى کاملا روشن و تبیین‌محور بود.

وی در بخش دیگر به شهادت پلیس چهارباغی در عملیات تعقیب و گریز پلیس با قاچاقچیان اشاره کرد و افزود: مردم شریف چهارباغ با حضور باشکوه در تشییع پیکر پاک شهید وکیلی پشتیبانی وقدردانی خود را از حافظان امنیت دربرخورد قاطع با سوداگران مرگ ومخلان نظم و امنیت عمومی اعلام کردند.                                                    

حجت الاسلام محمدی در ادامه ضمن تبریک روز پاسدار، تصریح کرد: مردم در سایه‌ امنیت پاسداری را احساس می‌کنند.

امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه جانبازان شهدای زنده هستند، یادآور شد: نباید رسیدگی و توجه به جانبازان را معطوف روز جانباز بدانیم از این‌رو انتظار می‌رود مسئولان امر همواره در راستای رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات این قشر اقدام کند.

وی همچنین تاکید بر اهمیت مطالعه و ارتقاء سطح سواد دینی، فرهنگی، سیاسی و غیره پرداخت و اظهار کرد: صحیفه سجادیه اگرچه کتاب دعا است اما تمام موضوعاتی را که انسان و جامعه بیدار به آن نیاز دارد درخود گنجانده است.

محمدی در بخش دیگری به حادثه زلزله در ترکیه و کشته شدن بسیاری از این افراد اشاره کرد و ضمن تسلیت به خانواده‌های این افراد، بیان کرد: دزدی اسرائیلی‌ها از مناطق زلزله زده ترکیه بار دیگر چهره پلید صهیونیست‌ها را آشکار کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول