اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه میناب: خدمات سپاهیان در سراسر کشور هویداست/ دشمن بدنبال گروکشی معیشت مردم است

امام جمعه میناب گفت: یکی از اهداف دشمنان ما تداوم اغتشاش ادراکی بر اقتصاد ایران است تا همزمان با گروکشی معیشت مردم و اقتصاد کشور، ما را از حقوق مختلف هسته ای و موشکی و دفاعی خودمان محروم کنند.

امام جمعه میناب: خدمات سپاهیان در سراسر کشور هویداست/ دشمن بدنبال گروکشی معیشت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امام حسین (ع) پاسدار دین بود و جان خود را در پاسداری از دین فداکرد.

وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی نیز از ارزشهای دینی و انقلاب اسلامی دفاع می کنند و در تمام عرصه های مختلف اجتماعی و تحولات محله برای مردم خدمات بزرگی ارائه کرده اند.

خطبب جمعه میناب در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: شورای حاکم آژانس بین المللی انرژی اتمی تابع قدرتهای استکباری است و در حالی توسعه هسته‌ای جزو حقوق ماست اما همواره تلاش کرده اند تا ما را از این حقوق خودمان به اشکال مختلف محروم کنند.

امام جمعه میناب ادامه داد: یکی از اهداف دشمنان ما تداوم اغتشاش ادراکی بر اقتصاد ایران است تا همزمان با گروکشی معیشت مردم و اقتصاد کشور، ما را از حقوق مختلف هسته ای و موشکی و دفاعی خودمان محروم کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با بیان این که دشمنان بازمینه سازی فشار بیشتر و هراس افکنی، مانع پیشرفت ما می شوند تا به اهداف خود دست پیدا نکنیم، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ گاه به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست و این را بارها اعلام کرده است.

وی در پایان از مسئولین برگزاری پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم کردررضوی تقدیرکرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول