اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دولت و مجلس حق جانبازان زیر ۲۵ درصد را ادا کنند

امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه دولت و مجلس حق جانبازان زیر ۲۵ درصد را ادا کنند، گفت: از رییس جمهور انتظار داریم از فرماندهان اقتصادی استفاده کرده و التهابات بازار و جنگ اقتصادی را مدیریت کنند.

دولت و مجلس حق جانبازان زیر ۲۵ درصد را ادا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و مبارزه با هوای نفس و تبریک اعیاد شعبانیه، در ادامه مباحث ازدواج و خانواده اظهار کرد: معنویت و محبت از اصول حاکم بر خانواده موفق است و خوب صدا کردن اعضای خانواده و گفت‌وگو کردن با همدیگر در استحکام و تربیت فرزندان موثر است. 

وی در ادامه گفت: خدمات سپاه و پاسداران غیور فراتر از مرزهاست و سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و لباس مقدس سپاه نماد عزت و خدمتگزاری است و در تمام عرصه‌ها حضور چشمگیر دارد و همه می توانیم پاسدار باشیم و در کنار پاسداران افتخار خدمت به مردم، اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) همراه با جهاد تبیین داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به دیدار رهبری با اعضای مجلس خبرگان افزود: همه باید در جامعه جهادتبیین و روشنگری داشته باشیم چراکه ایمان و دین مورد هدف دشمن است و در این جنگ ترکیبی همه باید نقش خود را خوب شناخته و به آن عمل کنیم.  

وی با بیان اینکه مدعیان دروغین حقوق بشر، سپاه را با این همه خدمات، تحریم می‌کنند، به روز بزرگداشت مقام جانباز اشاره کرد و ادامه داد: همسران و خانواده‌های جانبازان در کنار آنها این درد و رنج‌ها را تحمل می‌کنند.

حجت الاسلام جوکار تصریح کرد: دولت و مجلس باید فکری کرده و حق جانبازان زیر ۲۵ درصد را ادا کنند تا این اسوه‌های ثبات قدم نیز زندگی معمول داشته باشند.

وی در ارتباط با التهاب بازار خاطرنشان کرد: جبران عقب‌ماندگی ۱۰ ساله اقتصاد کشور نیازمند زمان است و التهابات بازار ارز و سکه از زمان ناکامی دشمن از جنگ کف خیابانی شروع شد و این جنگ را به سمت بازار کشاندند و قیمت‌های مجازی که تبلیغ می‌شوند از جاهای دیگر کنترل و مدیریت می‌شود و برخی رسانه‌ها همسو با دشمن، برای مردم تعیین تکلیف می‌کنند و اینها جنگ ترکیبی جدید و ناامنی بازار است که بر معیشت مردم می‌خواهند اثر بگذارند.  

امام جمعه شهرقدس خطاب به رییس جمهور گفت: انتظار داریم تا با فرماندهان جنگ اقتصادی التهابات کف بازار را مدیریت کرده و این مسائل را جمع کنند و در ستاد کل جبهه اقتصادی دولت اتحاد وجود داشته باشد و نسبت به این مسئله بازنگری داشته و نیازمند حکمرانی عالمانه اقتصادی هستیم تا از دولت چندصدایی شنیده نشود. 

وی در ارتباط با قیمت‌های بالای خودرو و عدم توان خرید مردم و چگونگی ثبت نام‌ها افزود: غول‌های خودروسازی قدرتمند شده‌اند اما باید پرسید چندتا از دستورات اعلام شده، اجرا شده است؟

پایان پیام/۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول