اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

عفاف و حجاب مولفه پایدار فرهنگی انقلاب اسلامی است/ لزوم اجرای بسته‌های فرهنگی در دیار علویان

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران: معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم بسترسازی فرهنگی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.

عفاف و حجاب مولفه پایدار فرهنگی انقلاب اسلامی است/ لزوم اجرای بسته‌های فرهنگی در دیار علویان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی در جلسه کارگروه عفاف و حجاب مازندران با حضور مدیران فرهنگی و اجرایی و شرکت وبیناری فرمانداران استان اظهار کرد: فرهنگ حجاب و عفاف از مولفه‌های پایدار پیشرفت انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای چالشی کردن این مقوله در کشور گفت: برخورد فرهنگی با پدیده بی‌حجابی و مقابله با مظاهر فرهنگ منحط غربی رویکرد اساسی در کشور است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به درپیش بودن نوروز و هجوم مسافران به این استان،آسیب‌دیدگی فرهنگی ناشی از فرهنگ وارداتی به‌ویژه در غرب استان را خاطر نشان کرد و افزود: فرمانداران باید در سه محور ارتباطی و شهرهای مسافرپذیر مازندران در ایام نوروز بسته‌های فرهنگی متناسب با فرهنگ معنوی دیار علویان را اجرایی کنند.

سلگی رویکرد برنامه‌های دولت در حوزه عفاف و حجاب را فرهنگی و تبیینی دانست و اضافه کرد: تشکیل تیم‌های بازرسی از تفرج‌گاه‌ها و مراکز اقامتی و پذیرایی استان برای مقابله با گران‌فروشی و رعایت بهداشت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با انتقاد از بی‌رمقی و بی‌برنامگی برخی از دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب افزود: دشمن در صدد است با فشار ما را در ایفای وظایف انقلابی منفعل کند که ما باید هوشیارانه عمل کنیم.

در این جلسه تنی چند از فرمانداران به‌صورت وبیناری و نیز مدیران دستگاه‌های حاضر در جلسه اهم اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی مربوطه در حوزه عفاف و حجاب را تشریح کردند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول