اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

صدور احکام رتبه بندی ۵ هزار معلم در استان قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در خصوص بحث رتبه بندی بعد از ۱۱ سال در کشور و قزوین شروع شده و بر اساس امتیازبندی صورت گرفته، احکام ۵ هزار و ۴۹۹ نفر صادر شده است.

صدور احکام رتبه بندی ۵ هزار معلم در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در زمان جنگ، دانش آموزان تربیت یافته آموزش و پرورش در جبهه ها حضور یافتند و ۲۸۶ دانش آموز و ۵۸ معلم شهید داشتیم.

وی افزود: امروز در همه مقاطع تحصیلی مربی تربیتی و معاون پرورشی داریم و تلاش کردیم تا فکر و ذهن مربی های پرورشی را به روز کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: در مجموعه آموزش و پرورش ساحت های مختلفی از جمله ساحت اعتقادی، اجتماعی، زیستی و تربیتی دنبال می شود و در حال حاضر ۲۳۶ مشاور و ۴۵۹ معلم پرورشی داریم.

این مقام مسئول ادامه داد: در موضوع استقلال مدیریتی، بر اساس شایسته سالاری عمل کردیم و قوم گرایی نمی کنیم و در همین راستا برای انتصابات، قبل از معرفی افراد، مشاوره می گیرم.

سیاهکالی مرادی عنوان کرد: در خصوص بحث رتبه بندی بعد از ۱۱ سال در کشور و قزوین شروع شد و بر اساس امتیازبندی احکام ۵ هزار و ۴۹۹ نفر صادر شده و در سطح استان ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر مدارک مورد نیاز را ارائه کرده اند.

وی بیان کرد: در بحث عدم رعایت موارد تربیتی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی متاسفانه این انتقاد وارد است و انتظار می رود جدی تر گرفته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: «قزوین» اولین استانی است که قرارگاه جهاد تبیین را تشکیل داد و تاکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ جلسه تبیینی برگزار شده است.

این مقام مسئول گفت: در حوزه مولد سازی، سهمیه استان ۱۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۴۰ میلیارد تومان به فروش رفته و تلاش شده تا اراضی غیر قابل نیاز را به فروش بگذاریم.

سیاهکالی مرادی در ارتباط با ملزم کردن برخی مدارس به دانش آموزان جهت خرید از یک فروشگاه خاص عنوان کرد: ملزم کردن دانش آموزان به خرید از یک فروشگاه توسط مدرسه جرم است‌ و در صورت مشاهده برخورد خواهیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: در خصوص تنبیه بدنی ما هم مخالف هستیم و نباید صورت بگیرد اما متاسفانه برخورد بعضی دانش آموزان نیز مناسب نیست.

وی عنوان کرد: پیشنهادی مبنی بر ارتباط مدارس با صنعت عنوان شده که در تلاش هستیم این اقدام صورت گیرد و دانش آموزان بتوانند با صنعتگران ارتباط بگیرند.

سیاهکلی مرادی در خصوص نحوه اطلاع رسانی نادرست در زمینه تعطیلی مدارس نیز اظهار کرد: در زمان آلودگی هوا، آموزش و پرورش تصمیم گیر نبود و دستگاه های زیادی در این حوزه تصمیم گیر بودند و توسط مدیریت بحران اطلاع رسانی صورت می گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول