اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خبر خوب| 100 خانوار زیرپوشش بهزیستی خانه‌دار شدند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 100 مسکن مددجویی از طریق تسهیلات ساخت و خرید به مددجویان واگذار شده است.

خبر خوب| 100 خانوار زیرپوشش بهزیستی خانه‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی مدیرکل بهزیستی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 100 مسکن مددجویی از طریق تسهیلات ساخت و خرید به مددجویان واگذار شده است. 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: بهزیستی در کنار تامین سایر نیازمندی‌های خانواده‌های تحت پوشش با اجرای اقدامات متناسب و با استفاده از منابع دولتی همچنین استفاده از ظرفیت خیرین و سایر نهادها و ارگان‌های مختلف نسبت به تامین مسکن مناسب برای خانواده‌های تحت پوشش اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه تامین مسکن خانواده های دارای دو معلول در الویت قرار دارند، افزود: دستاورد بهزیستی حفظ و حمایت از سلامتی و بهبود سطح زندگی جامعه هدف است.

حسینی با اشاره به حمایت از ۲۷ هزار خانوار در سطح استان خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی از ابتدا با هدف یاری رسانی به نیازمندان و افراد دارای معلولیت تاسیس شده و مسیری روشن به سمت تخصصی شدن را طی نموده است وامروز سازمانی مطالبه گر در زمینه حقوق افراد دارای معلولیت است.

وی درباره  حمایت های بهزیستی از جامعه هدف تصریح کرد: در سال جاری ۹۸۷ نفر از مددجویان تحت پوشش، تسهیلات اشتغال زایی، بیمه خویش فرمایی و بیمه کارفرمایی و... دریافت کردند.
حسینی گفت: برای ۷۷۱ نفر از اافراد دارای معلولیت ضایعه نخاعی نیز  حق پرستاری خانواده محور پرداخت شده است و نزدیک به ۵ هزار نفر نیز از مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین خدمات دریافت کردند.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول