اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

امیدواری امیرعبداللهیان نسبت به تکمیل مراحل پیگیری حقوقی ترور سردار شهید در عراق

وزیر امور خارجه در دیدار با فالح الفیاض ضمن قدردانی از تلاش‌های الحشدالشعبی در مبارزه با داعش، ابراز امیدواری کرد که روند پیگیری‌های حقوقی ترور سپهبد شهید سلیمانی و شهید المهندس در عراق به مراحل تکمیلی خود برسد.

امیدواری امیرعبداللهیان نسبت به تکمیل مراحل پیگیری حقوقی ترور سردار شهید در عراق

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه، سوم اسفند با «فالح الفیاض» رئیس هیأت الحشدالشعبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، امیرعبداللهیان ضمن پاسداشت یاد و نام شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، به تشریح پیگیری‌های حقوقی ترور غیرانسانی این سرداران مبارزه با داعش و جریان ترور در منطقه پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا این روند، در عراق نیز به سرعت به مراحل تکمیلی خود برسد.

وزیر امور خارجه ثبات و امنیت عراق را ثبات و امنیت ایران خواند و از تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای الحشدالشعبی عراق در مبارزه با داعش و بازگرداندن ثبات و امنیت به عراق تقدیر کرد.

فالح الفیاض نیز در این ملاقات ضمن تقدیر از مساعدت‌های همیشگی جمهوری اسلامی ایران در برقراری ثبات در مرزها و منطقه، بر ضرورت حفظ همکاری‌های امنیتی دولت عراق و جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول