اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

تقدیر از المپیادی‌های دانشگاه امیرکبیر/ اختصاص تسهیلات ویژه در اختیار نخبگان

در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه و رئیس بنیاد ملی نخبگان استان تهران از دانشجویان المپیادی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از المپیادی‌های دانشگاه امیرکبیر/ اختصاص تسهیلات ویژه در اختیار نخبگان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ایمان شریفی رئیس اداره استعدادهای درخشان و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم گردهمایی و تقدیر از دانشجویان المپیادی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: از ۷۳ نفر رتبه های ۱ تا ۱۰ از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ تقدیر شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱، دردانشکده مکانیک ۷ نفر، دانشکده عمران ۵ نفر ، مهندسی شیمی ۴ نفر، در مواد و متالوژی ۴ نفر، در ریاضی ۳، در برق ۳ نفر، در سلول بنیادی و مهندسی بافت  ۳ نفر، درکامپیوتر ۲ نفر، در مهندس هسته ای و فیزیک ۲ نفر جذب دانشگاه صنعتی امیرکبیر شده اند.

وی با بیان اینکه تمرکز ما روی حفظ جذب نخبگان در داخل دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت:باید تلاش کنیم این جمعیت تا جای ممکن افزایش یابد و در وهله بعد فضا را طوری آماده کنیم که این سازندگی برای کشور مفید واقع شود.

به گفته شریفی، همچنین بنا داریم دفتر بهره وری نخبگان در دانشگاه را که مستقیما با معاونت علمی در ارتباط است احیا کنیم؛ از این طریق به دانشجویان  و اساتید بدون واسطه خدمات ارائه می شود.

وی با اشاره به این خدمات گفت: انتخاب واحد، خوابگاه، وام، استخر، اینترنت پرسرعت از جمله خدماتی هستندکه به طور ویژه به نخبگان یا به صورت تخفیف دار یا رایگان اختصاص می یابد. همچنین امکان دارد این امکانات به صورت اولویتی باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول