اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

قابلیت اجرای آبزی پروری در پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان

فعالیت آبزی پروری در پایگاه دوم رزمی هوانیروز شهید آسیایی در مسجدسلیمان به لحاظ دارا بودن چندین حلقه چاه آب و زیرساخت های مورد نیاز آبزی پروری در تمام فصول سال قابل اجراست.

قابلیت اجرای آبزی پروری در پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، طبق هماهنگی‌های قبلی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی و ابلاغ به اداره کل شیلات خوزستان، رئیس گروه بازسازی ذخایر شیلات خوزستان به اتفاق جانشین فرمانده و معاون مهندسی پایگاه دوم رزمی هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان از زیرساخت‌های شیلاتی این پایگاه جهت راه اندازی فعالیت‌های آبزی پروری بازدید کردند.

طبق شواهد و بررسی‌های میدانی از زیرساخت‌ها و تاسیسات هوانیروز مسجدسلیمان، فعالیت آبزی پروری در این پایگاه در دو فاز قابل برنامه ریزی است، فاز اول بهره برداری از وضعیت موجود و ماهی‌دار نمودن استخرهای بتنی برای پرورش کپور ماهیان و فاز دوم توسعه و گسترش فعالیت‌های آبزی پروری در محدوده اراضی پایگاه پیش بینی شده است. 

براساس این گزارش، هوانیروز آمادگی خود را برای ماهی دار نمودن استخرهای بتنی و شروع به کار در فصل بهار سال آینده را اعلام کرده است و در ادامه برنامه ریزی برای نحوه فعالیت فاز توسعه صورت می‌پذیرد.

همچنین اداره کل شیلات خوزستان به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های شیلاتی و افزایش سرانه مصرف آبزیان و اشتغال پایدار، نسبت به ارائه خدمات کارشناسی جهت تامین نهاده های تولید شامل بچه ماهی و خوراک آبزیان با پایگاه هوانیروز ارتش مسجدسلیمان همکاری‌های لازم را به عمل می آورد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول