اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

انتصاب رئیس و اعضای شورای مستندسازی اسناد دوران دفاع مقدس

رئیس و اعضای شورای مستندسازی اسناد دوران دفاع مقدس در جهاددانشگاهی منصوب شدند.

انتصاب رئیس و اعضای شورای مستندسازی اسناد دوران دفاع مقدس

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، طی حکمی از سوی  مردانی رئیس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، مهندس حسن کی ارسلان به عنوان رئیس وسیدمحمد طباطبایی قمی،  محمدصادق حاجی تاروردی، مهندس کورس حمزه، صدیقه فرهادی و مهری مهدوی به عنوان اعضای شورای مستندساری اسناد دوران دفاع مقدس منصوب شدند.

در این حکم آمده است:

«"جهاد تبیین" یک فریضه است. "جهادتبیین" یک فریضه قطعی و یک فریضه فوری است و هر کسی که می تواند[باید اقدام کند]. مقام معظم رهبری

در راستای فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری بر انجام فریضه"جهادتبیین" و در ادامه ی فعالیت های ارزشمند مستندسازی فعالیت های دفاعی دوران دفاع مقدس و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند شما، به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان رئیس و عضو "شورای مستندسازی اسناد دوران دفاع مقدس" سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف منصوب می‌شوید.

شایسته است، تولید و تکمیل این مستندات و آرشیو و انتقال آن با بهره گیری از ابزارهای ارتباطی مختلف به نسل جوان را در راس برنامه های شورا قرار دهید.

امیداست در پرتو عنایت پروردگار و با بهره مندی از همه ظرفیتهای موجود در راستای تحقق منویات رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی در این زمینه، موفق و موید باشید. توفیق شما را از خداوند متعال خواستارم.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول