اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

درخشش قاری گلستانی در سی‌و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

مدیر کل اوقات و امورخیریه گلستان گفت: امیرحسین رحمتی از قاریان ممتاز استان گلستان در سی‌ ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی رتبه اول در رشته قرائت تحقیق را کسب کرد.

درخشش قاری گلستانی در سی‌و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، حجت‌الاسلام روح الله سلیمانی فرد، مدیر کل اوقات و امورخیریه گلستان ضمن تبریک به جامعه قرآنی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیرحسین رحمتی از قاریان ممتاز استان گلستان در سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی رتبه اول در رشته قرائت تحقیق را کسب کرد.

وی افزود: با عنایت به اینکه امیرحسین رحمتی در چهل و چهارمین دوره مسابقات اوقات در مرحله شهرستانی و استانی رتبه اول را کسب کرد، به عنوان نماینده گلستان در مسابقات کشوری شرکت کرده و توانست در رشته قرائت تحقیق نفر اول شود.

وی بابیان اینکه کسب این مقام را به جامعه قرآنی گلستان و خانواده ایشان تبریک عرض می‌کنم، گفت: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور رئیس جمهور برگزار شد ایشان به عنوان قهرمان قرآنی جهان اسلام معرفی شد که این افتخار مایه مباهات جامعه قرآنی و استان گلستان خواهد بود.

همچنین علی محمد زنگانه استاندار گلستان، طی پیامی کسب مقام قهرمان قرآنی جهان توسط امیر حسین رحمتی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

موفقیت فرزندان استان در هر عرصه ای زمینه مباهات و افتخار گلستانی‌ها را فراهم می‌آورد.

کسب رتبه نخست و نشان قهرمان قرآنی در رشته قرائت تحقیق در سی ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران و اخذ لوح افتخار از ریاست محترم جمهوری توسط جوان برومند استان جناب آقای امیرحسین رحمتی افتخاری ارزشمند و ستودنی برای نگارستان ایران محسوب می‌شود.

اینجانب ضمن تبریک این افتخار غرور آفرین به جناب آقای رحمتی، خانواده شریف ایشان و تمامی مردم ولایتمدار استان، از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون تمام جوانان استان را خواستارم و بر این باورم که در سایه همت عالی تک تک شهروندان استان و در زیر چتر قرآن کریم شاهد رشد و پیشرفت گلستان خواهیم بود.

سی‌ ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در مرحله مقدماتی با حضور ۱۴۹ شرکت کننده از ۸۰ کشور و در مرحله نهایی با حضور ۵۲ نفر از از ۳۳ کشور برگزار گردید و امیرحسین رحمتی توانست نفر اول این مسابقات در رشته قرائت تحقیق شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول