اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اجرای طرح «بانویار» و «شهردار محله» در کشور

قائم مقام وزیر کشور گفت: در کشور برای توسعه و رفع مشکلات نیازمند کار شبانه‌روزی هستیم و مدیری موفق است که خانواده نیز با وی همراه باشد.

اجرای طرح «بانویار» و «شهردار محله» در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی آقامحمدی عصر امروز‌ در جلسه شورای هماهنگی محلات کمتر برخوردار استان گلستان اظهار کرد: اگر می‌خواهیم مدیر خوبی داشته باشیم باید خانواده مدیر نیز با وی همراه باشد.

وی ادامه داد: ما در کسور نیازمند کار شبانه‌روزی و خدمت بی وقفه هستیم و باید تلاش کنیم همه اطرافیانمان را برای پیشرفت کشور درگیر کنیم.

قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد: ما باید فرهنگ کار در کشور، فرهنگ توسعه در کشور، فرهنگ توسعه در محلات را بین آحاد مردم جامعه تغییر دهیم.

آقامحمدی تاکید کرد: هیچ نهادی در کشور طی ۴۴ سال گذشته در کار کم نگذاشتند اما نوع اقدامات به صورتی بوده که نتوانستیم فقر را در کشور ریشه‌کن کنیم و صرف اینکه در یک نهاد مسوول شویم و در حد وظایف کار انجام دهیم کافی نیست.

وی اضافه کرد: ما باید افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی را توانمند کنیم تا با توانمندی ایجاد شده آنها برای دیگر نیازمندان اشتغالزایی کنند و نهادهای حمایتی از دیگر افزاد نیازمند حمایت کنند و دوباره این مسیر توانمندسازی را اجرا کنند.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به اهمیت تشکیل شهردار محله در مناطق کمتر برخوردار تصریح کرد: برنامه آموزشی مدیریت صنعتی این افراد در وزارت کشور تدوین شده و پس از طی این دوره به این افراد مدرک مدیریت صنعتی اعطا خواهد شد.

آقامحمدی گفت: در راستای توانمندسازی در محلات کمتر برخوردار طرح بانویار در محلات نیز در محلات شهرهای کشور اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴/ ت 1259

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول