اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وزیر ورزش: وضعیت «بهار طلاییه» پردیس در دست پیگیری است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه وضعیت سالن‌های بهار طلاییه و سعیدآباد در دست پیگیری است گفت: مصوبات سفر بنده به پردیس، در نهاد ریاست جمهوری درحال پیگیری است.

وزیر ورزش: وضعیت «بهار طلاییه» پردیس در دست پیگیری است

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ورزشگاه تخریب شده بهار طلاییه، ورزشگاه سعیدآباد، اسناد مالکیتی شهروندان بهار طلاییه و قرمز شدن فرم ج آنها و مساکن مهر پردیس، اظهار کرد: پیگیری های لازم برای سالن‌های بهار طلاییه و سعیدآباد توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در حال انجام است.

وی گفت: مصوبات بازدید بنده از شهرستان پردیس، در نهاد ریاست جمهوری درحال پیگیری است و اگر درخواست هایی غیر از مصوبات سفر اخیر بنده به عنوان نماینده رئیس جمهور بوده باید پیگیری های دیگری صورت بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: اگر این درخواست‌ها به اداره ورزش مربوط باشد ما دستورات لازم را به اداره کل ورزش و جوانان استان داده‌ایم و  از طریق اداره کل این پیگیری ها باید صورت بگیرد.

سجادی درخصوص مجتمع آتلانتیس پردیس و عدم بهره برداری از فضای ورزشی آن بیان کرد: اطلاعی در این خصوص نداریم اما پیگیری‌های لازم را در این مورد انجام خواهیم داد.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول