اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

اینوتکس، بزرگترین رویداد زیست‌بوم فناوری و نوآوری در اردیبهشت 1402 برگزار خواهد شد

دوازدهمین دوره اینوتکس، بزرگترین رویداد زیست‌بوم فناوری و نوآوری با حضور بیش از 450 شرکت دانش‌بنیان و نوپا از 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

اینوتکس، بزرگترین رویداد زیست‌بوم فناوری و نوآوری در اردیبهشت 1402 برگزار خواهد شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دوازدهمین دوره رویداد اینوتکس(2023)، 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 برگزار می‌شود.

پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با برگزاری این رویداد تلاش می‌کند علاوه بر معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل و سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا کند.

اینوتکس به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سال در حوزه نوآوری و فناوری کشور شناخته می‌شود و در طول این سال‌ها مورد استقبال طیف وسیعی از مخاطبان واقع شده است. رویکردها و محورهای مدنظر در این رویداد در 3 دسته کلی «هوشمندسازی»، «دیجیتال» و «توسعه پایدار» طبقه‌بندی می‌شود.

اینوتکس با ۳ هدف «توسعه همکاری‌ها و ارتقای مشارکت بازیگران کلیدی زیست‌بوم فناوری و نوآوری»، «جذب سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران» و «تولید محتوای ناب آموزشی در حوزه علم و فناوری» برگزار می‌شود. این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی بازیگران جدید زیست‌بوم و اتصال آنها به صنایع و بازیگران قدیمی است.

در دوره دوازدهم این رویداد فضا برای مشارکت بیش از 450 شرکت دانش‌بنیان و نوپا فراهم است و در بخش نمایشگاهی آن همه فعالان این زیست‌بوم اعم از شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های نوپا، شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد، پارک‌های فناوری، منتورها، دانشگاه‌ها، سرمایه‌گذاران، بروکرها، رسانه‌ها و غیره حضور دارند.

علافه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه اینوتکس مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول