اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افزایش 5 درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری

مدیرعامل نیروگاه ری گفت: در یازده ماهه ابتدای سال 1401، نیروگاه گازی ری 5 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش تولید انرژی داشته است.

افزایش 5 درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حمید بادرستانی مدیرعامل نیروگاه ری اظهار کرد: در یازده ماهه ابتدای سال 1401، تولید حدود دو میلیارد و 320 میلیون کیلو وات ساعت انرژی و افزایش 5 درصدی تولید نسبت به زمان مشابه در سال گذشته در این نیروگاه را شاهد بودیم.

وی گفت: ضمن این که از این میزان تولید حدود دو میلیارد و 300 میلیون کیلو وات ساعت به صورت خالص در اختیار شبکه سراسری برق کشور قرار گرفته است. 

بادرستانی با اشاره به اینکه بازدید و تعمیرات واحدهای این نیروگاه تقریبا به اتمام رسیده است، افزود: نیروگاه ری با استفاده از توان متخصصین پرتلاش و جهادگر توانسته است با وجود تعمیرات 21 واحد تولید انرژی که به لحاظ تعداد و زمان، رکوردی بی سابقه محسوب می شود، از ظرفیت واحدهای اتمام یافته خود برای تولید انرژی بطور مطلوبی استفاده کند.

مدیرعامل نیروگاه ری در پایان تاکید کرد: تعمیرات پیشگیرانه و پایش واحدهای تولید انرژی بصورت دقیق و با جدیت انجام شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول