اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بیش از ۴۱ میلیارد کشفیات از ۱۸۷ سارق و مالخر در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری ۱۸۷ سارق و مالخر در استان خبر داد و گفت: در این میان چهل و یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اموال سرقتی کشف شده است.

بیش از ۴۱ میلیارد کشفیات از ۱۸۷ سارق و مالخر در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج سردار حمید هداوند امروز در جمع اصحاب رسانه که در مجموعه پلیس آگاهی استان برگزار شد با اشاره به اینکه با اجرای طرح مبارزه با سرقت طی ده روز گذشته ۱۸۷ نفر دستگیر شدند، گفت: ارزش اموال کشف شده بیش از ۴۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه از این تعداد ۱۱ نفر مالخر بودند اضافه کرد متهمین حاضر در این نمایشگاه کشفیات، در قالب ۷۰ باند به صورت حرفه ای فعالیت می‌کردند.

به گفته این مقام مسؤول در اجرای این طرح ۳۷ دستگاه خودرو، پنج قبضه سلاح و مقادیر زیادی لوازم داخل خودرو، منزل، تجهیزات رایانه، لوازم اماکن خصوصی، گوشی تلفن همراه و لوازم خانگی کشف شد.

هداوند با بیان اینکه متهمین به ۱۱۵۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، یادآور شد: تلاش برای شناسایی مالباختگان به صورت ویژه در دستور کار نیروهای انتظامی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مبارزه با مخلان امنیت اجتماعی، سرقت، دستگیری سارقان با محوریت پلیس آگاهی استان البرز و شهرستان‌های تابعه اجرا شد و همچنین تا حصول اهداف پیش بینی شده که همان ارتقای امنیت اجتماعی است، ادامه دارد.

وی تاکید کرد: پلیس هیچگونه ناامنی و هنجار شکنی را تحمل نخواهد کرد و امنیت جامعه مهمترین اولویت ماموریت بوده و با جدیت با مخلان امنیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: اجرای طرح مبارزه باسرقت به صورت محسوس و بسیار چشمگیر در کاهش جرایم موثر بوده و منجر به کاهش ۵۷ درصدی سرقت به عنف و کیف قاپی در استان البرز شده است.

وی افزود: باتوجه به ایام پایانی سال این طرح به صورت مستمر ادامه دارد و طرح‌های مقطعی نیز در مراکز خرید، بازارچه‌ها، پاساژها و سایر مراکز تجاری به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول