اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

نخستین جشنوار فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران

نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران با شعار «زندگی خوابگاهی؛ تمرین مشارکت گروهی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» برگزار می‌شود.

نخستین  جشنوار فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران با شعار «زندگی خوابگاهی؛ تمرین مشارکت گروهی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» برگزار می‌شود.

این جشنواره با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در دو بخش بخش رقابتی و نمایشگاهی (نمایشگاه تولیدات علمی و فرهنگی دانشجویان و فرهنگ استان‌ها) از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

محورهای بخش رقابتی این جشنواره عبارتند از زندگی خوابگاهی، مشارکت، همدلی و کار گروهی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، ایمنی، بهداشت، محیط زیست و فضای سبز و مهارت‌آموزی و کسب و کارهای دانشجویی است.

دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران می‌توانند آثار خود در زمینه‌های ایده‌های خلاقانه، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، هنرهای دیجیتال، ادبی، عکس، فیلم، تئاتر و موسیقی را بر اساس محورهای جشنواره و مطابق شیوه‌نامه تهیه و به سامانه جشنواره به نشانی kooyfestival.ut.ac.ir ارسال کنند. فرصت ارسال آثار تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ است.

گفتنی است این جشنواره با هدف تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در خوابگاه‌های دانشجویی و تجلیل و قدرشناسی از فعالان فرهنگی و آثار برجستۀ فرهنگی خلق‌شده توسط دانشجویان و ترغیب آنها به مشارکت جدی‌تر در حوزۀ فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته خوابگاه‌های دانشجویی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول