اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دستگیری ۱۹۳ سارق و مالخر در طرح مبارزه با سرقت کرمانشاه/ ۲۲ نفر مجرم تحت تعقیب و متواری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ویژه عملیاتی مبارزه با سرقت در شهرهای مختلف کرمانشاه، گفت: در این طرح سراسری ۵۸۰ فقره انواع سرقت کشف شد.

دستگیری ۱۹۳ سارق و مالخر در طرح مبارزه با سرقت کرمانشاه/ ۲۲ نفر مجرم تحت تعقیب و متواری دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  امروز در جمع خبرنگاران به تشریح طرح ویژه عملیاتی مبارزه با سرقت پرداخت و اظهار کرد: با اجرای طرح سراسری ویژه عملیاتی مبارزه با سرقت در شهرهای مختلف استان، ۵۸۰ فقره انواع سرقت کشف شد.

وی ادامه داد: از ۵۸۰ فقره سرقت کشف شده ۸۳ فقره مربوط به سرقت منزل و حدود ۷۰ تا ۸۰ فقره سرقت وسایل نقلیه از جمله ۴۲ دستگاه خودرو است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف ۵۴ فقره سرقت اماکن عمومی و خصوصی، خاطرنشان کرد: در این طرح ۳۰ فقره سرقت احشام نیز در نقاط مختلف استان کشف شد.

وی تصریح کرد: مابقی سرقت‌های کشف شده نیز مربوط به سرقت‌های خرد از جمله سیم و تجهیزات انتقال برق، مزارع و تجهیزات کشاورزی‌، داخل خودرو و تجهیزات سازمان‌های خدمات‌رسان بوده است.

جاویدان در ادامه، از دستگیری ۱۹۳ سارق و مالخر در این طرح خبر داد و گفت: ۱۸۲ نفر این افراد سارق و ۱۱ نفر نیز مالخر هستند.

وی همچنین با اشاره به دستگیری ۲۲ نفر از مجرمان حرفه‌ای متواری که تحت تعقیب قرار داشتند، خاطرنشان کرد: در طرح ویژه عملیاتی مبارزه با سرقت، تعدادی از سارقان که در استان‌های دیگر مرتکب سرقت شده بودند با دریافت نیابت قضایی در کرمانشاه دستگیر شدند.

رییس پلیس استان کرمانشاه در ادامه از تداوم طرح ویژه مبارزه با سرقت در کرمانشاه خبر داد و گفت: برخورد قاطعانه با سارقان یکی از مهمترین مطالبات مردم است و با جدیت توسط پلیس ادامه پیدا می‌کند.

وی همچنین از آغاز طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر، خرده فروشان و عرضه‌کنندگان مواد مخدر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ها قطعا شاهد ارتقاء محسوس امنیت در استان خواهیم بود.

جاویدان ادامه داد: این نوید را به مردم شریف کرمانشاه می‌دهیم که فضای استان برای آن‌ها امن‌تر از قبل و برای مجرمان ناامن‌تر از قبل خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با قدردانی از همراهی عموم مردم با پلیس در اجرای طرح یک هفته‌ای مبارزه با سرقت، از آن‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا مراقبت بیشتری از اموال خود به عمل آورده و امکان سرقت را از سارقان و افراد سوءاستفاده‌گر فراهم نکنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول