اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اعزام دانش آموزان سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از اعزام راهیان نور دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان در اسفند ماه خبر داد.

اعزام دانش آموزان سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار فقیری امروز در حاشیه مراسم اعزام دانش آموزان سیستان و بلوچستان به مناطق هشت سال دفاع مقدس، گفت: براساس نظر کارشناسان بهترین اردوی تربیتی، آموزشی، فرهنگی وتبیینی، اردوی راهیان نور است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در مدت شیوع بیماری منحوس کرونا این اردو انجام نشده است، تصریح کرد: برای امسال برنامه ریزی شده است که در رده های دانش آموزی ،دانشجویی و اقشار در مناطق عملیاتی خصوصا جنوب اعزام انجام شود.

سردار فقیری با بیان اینکه این اعزام ها از اول اسفندماه تا پایان فروردین ماه ادامه دارد، افزود:  اعزام راهیان نور ر در بیش از 20 مرحله خواهیم داشت که در مرحله اول ۸ دستگاه اتوبوس، از مرکز استان و شمال استان و گروه بعدی از بلوچستان و به ترتیب دانشجویی اعزام خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از اعزام دو هزار نفر از رده‌های دیگر خبر داد و افزود: در رده دانش آموزی اولین اردوست که امروز در حال انجام و ۱۶ دستگاه دانش آموزی و حدود ۲۵دستگاه برای اعزام،  هم دانشجویی برنامه ریزی شده است.

وی با ابراز خرسندی از اعزام های برنامه ریزی شده، خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده زمینه لازم و همکاری آموزش و پرورش و دانشگاهها و تمامی مسئولین، اقدامات لازم برای انجام اردوی راهیان نور فراهم شده است.

سردار فقیری در ادامه از اردوی راهیان نور دریایی خبر داد و گفت: راهیان نور دریایی، در مرحله دوم انجام خواهد شد که امیدواریم بتوانیم با همکاری همه مسؤولان متولی این اردوی فرهنگی و تربیتی را به نحو شایسته انجام دهیم.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول