اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اعلام آمادگی استان فارس برای صادرات فرش و منسوجات دستباف به کویت

در دیدار معاون استاندار فارس با دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت آمادگی فارس برای صادرات فرش و سایر منسوجات دستباف به کشورهای همسایه به ویژه کویت اعلام شد.

اعلام آمادگی استان فارس برای صادرات فرش و منسوجات دستباف به کویت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس شورای فرش دستباف و صنایع دستی استان فارس با تاکید بر اینکه از بازرگانان کشورهای همسایه به ویژه کویت برای صادرات فرش دستباف استقبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: سفارش از فرش های دستباف کارگاه ها و تولید براساس سفارش مشتری از جمله زمینه های همکاری است که درباره آن با بازرگانان کویتی رایزنی های لازم صورت گرفت.

محمد فرخ زاده درباره دیدار خود با اباذر براری، دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت در حاشیه نمایشگاه بین المللی فرش استان فارس گفت: در جلسه ای که بین نماینده کشور کویت، معاون گردشگری استانداری، رییس نمایشگاه بین المللی و مسولان سازمان صمت برگزار شد، درباره موضوع درگاه های صادرات فرش دستباف و سایر منسوجات دستباف مثل گلیم و گبه و حضور بازرگانان کویتی در مناطق آزاد و حضور در نمایشگاه های شهر شیراز رایزنی صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با تاکید بر اینکه از بازرگانان کشورهای همسایه به ویژه کویت برای صادرات فرش دستباف استقبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: سفارش از فرش های دستباف کارگاه ها و تولید براساس درخواست مشتری از جمله زمینه های همکاری است که در باره آن با بازرگانان کویتی رایزنی های لازم صورت گرفت.

فرخ زاده درباره ارسال فرش به کشور کویت اعلام آمادگی کرد و از برگزاری نمایشگاه فرش، منسوجات و فرش و صنایع دستی برای حضور علاقمندان حمایت کرد.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول