اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهیدقهاری‌سعید در کادرسازی و تربیت نیرو جدی بودند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شهیدقهاری‌سعید در زمینه کادرسازی و تربیت نیروی انقلابی تاکید ویژه‌ای داشت.

شهیدقهاری‌سعید در کادرسازی و تربیت نیرو جدی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی امشب در آیین بزرگداشت شهید سعید قهاری سعید و شهدای مربی مرکز آموزش قدس نزسا با بیان اینکه بسیاری از شهدای پادگان قدس آموزش‌دهندگان شهدای دفاع مقدس هستند اظهار کرد: این گروه در منطقه مقاومت هم تاثیرگذار بودند و افراد بزرگی چون شهید بشیری را تقدیم امنیت کشور کردند.

وی با بیان اینکه شهید قهاری‌سعید حق زیادی بر گردن همدان دارد افزود: ایشان به جز چند سال اول تشکیل سپاه تمام عمر خود را برای خدمت به مردم هجرت کرد و در استان‌های مختلف مسئولیت داشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید قهاری کسی بود که به مجموعه و افراد استان بسیار توجه می‌کرد تصریح کرد: ایشان هرجا حضور داشت تربیت نیرو و کادرسازی را با جدیت دنبال می‌کرد.

وی تصریح کرد: شهید قهاری بر گردن همه ما حق دارد و ما بر خود لازم می‌دانیم در کنگره دوم ۸ هزار شهید استان همدان یکی از محورهای اصلی شهیدقهاری‌سعید است.

مجیدی با اشاره به تمجید سردار همدانی از شهید قهاری‌سعید گفت: این شهید بزرگوار آرزوی شهادت داشت به طوری که در یادواره شهدای یزد، از این شهدا خواستند به آنها بپیوندد که یک سال دیگر به مقام شهادت نائل شدند.

پایان پیام/۸۹۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول