اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته قم با حضور بیش از ۵۰۰ ورزشکار

رئیس هیات کاراته استان قم گفت: مسابقات قهرمانی کاراته استان قم در دو بخش کاتا و کومیته با حضور بیش از ۵۰۰ ورزشکار برگزار شد.

برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته قم با حضور بیش از ۵۰۰ ورزشکار

مهدی بیرانوند عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در قم با اشاره به استقبال بی‌نظیر سفیدپوشان کاراته قم از مسابقات استانی که به تازگی برگزار شده، اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۲۵۵ کاراته‌کا در بخش مردان و ۳۲۱ کاراته کا در بخش بانوان در دو سبک کاتا و کومیته در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن‌ماه برگزار شد.

وی ادامه داد: افزایش آمادگی ورزشکاران برای حضور در تیم ملی و محک توانایی‌های آنها یکی از اهداف ما درخصوص برگزاری این دوره از رقابت‌ها بود. ورزشکاران از تمامی رده‌های سنی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

رئیس هیات کاراته قم تصریح کرد:در سبک کاتا آقایان تیم‌های حضرت معصومه(س)، کارن و آکادمی میثم تمار و همچنین در بخش کومیته تیم‌های استقلال، شهید‌خبیر و تخت جمشید به ترتیب رده اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

وی ادامه داد: در سبک کاتا بانوان نیز تیم‌های  ذوالفقار، راهنمای سلامت و کارن، و در سبک کومیته تیم‌های تخت‌جمشید، ولیعصر(عج) و بقیه‌الله(عج) نیز عناوین اول تا سومی را به خود اختصاص دادند.

بیرانوند در پایان گفت: در خلال برگزاری مسابقات از علیرضا کتیرایی و ابوالقاسم پایدار مربیان تیم ملی امید، محمود نعمتی قهرمانی طلایی استان در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا در کشور ازبکستان، مرتضی علامه روشن داور جوان آسیایی استان و مربیان فعال و برتر در سال ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول